نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اعلان ها بخش آشنای زندگی مدرن هستند. در دنیایی که همیشه به هم متصل است، ما دوست داریم از رویدادهای مهم به محض وقوع آنها آگاه شویم. اما آنچه مهم به حساب می آید از فردی به فرد دیگر متفاوت است و می تواند با زمینه تغییر کند. آخرین نسخه macOS گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی در رابطه با اعلان‌ها ارائه می‌کند. بسیاری از تنظیمات بر اساس برنامه به برنامه قابل تنظیم هستند. یادگیری نحوه نحوه کنترل اعلان ها all in one به شما کمک می‌کند بدون اینکه برنامه‌ها جریان کاری شما را مختل کنند، به‌روز باشید.

نحوه کنترل اعلان ها all in one

راهنمای نحوه کنترل اعلان ها all in one

نحوه کنترل اعلان ها all in one در macOS، اعلان‌ها به شما اطلاع می‌دهند که یک برنامه کاری را انجام داده است که ممکن است از دست داده باشید. اگر برنامه‌ای در حال اجراست اما برنامه فعال شما نیست، ممکن است اعلان‌هایی ارسال کند. برخی از برنامه‌ها، مانند News، می‌توانند اعلان‌هایی ارسال کنند که حتی به نظر باز نباشند.

اعلان ها می توانند به صورت جعبه های کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش شما نمایش داده شوند. آنها همچنین می توانند در صفحه قفل all in one مک شما یا در مرکز اطلاع رسانی نشان داده شوند. هر اعلان ممکن است حاوی اطلاعات مفیدی با میانبرهایی برای تعامل بیشتر باشد.

مرکز اطلاع رسانی

نحوه کنترل اعلان ها all in one Notification Center یک ویژگی داخلی macOS است که لیستی از تمام اعلان‌های شما را نمایش می‌دهد. در بالای پنجره های دیگر ظاهر می شود و پس زمینه ای نیمه شفاف دارد.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال اسکنر به ال این وان

در macOS Big Sur یا جدیدتر، Notification Center می‌تواند مجموعه‌ای از ویجت‌ها را در زیر لیست اعلان‌ها نمایش دهد. اینها آب و هوا، یادآورها، یادداشت ها و موارد دیگر را پوشش می دهند.

نحوه مشاهده مرکز اطلاع رسانی

برای نحوه کنترل اعلان ها all in one شما می توانید مرکز اطلاع رسانی را از طریق نوار منو باز و بسته کنید. روی ساعت در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا پوشش مرکز اعلان نشان داده شود. روکش باز می ماند و به شما امکان می دهد با اعلان های فردی تعامل داشته باشید. اگر دوباره روی ساعت کلیک کنید یا با برنامه دیگری تعامل داشته باشید، همپوشانی را پنهان خواهید کرد.

اگرچه macOS میانبر صفحه کلید پیش‌فرض را به Notification Center اختصاص نمی‌دهد، می‌توانید یک میانبر سفارشی را در System Preferences تنظیم کنید.

پاسخگویی به اطلاعیه ها

هنگامی که یک اعلان ظاهر می شود، نشانگر را روی آن نگه دارید تا عملکردهای اضافی که توسط برنامه آن پشتیبانی می شود نشان داده شود.

به عنوان مثال، یک News Story یک دکمه Read Story را نشان می دهد. یادآوری یک منوی کشویی نمایش می دهد که به شما امکان می دهد به تعویق انداختن یا علامت گذاری به عنوان کامل. اکثر اعلان‌ها با کلیک کردن روی آنها، برنامه مربوطه خود را باز می‌کنند.

برخی از اعلان‌ها، مانند اخبار اخبار، اگر روی آنها کلیک کنید ناپدید می‌شوند. باید دیگران را با کلیک کردن روی نماد بستن در گوشه سمت چپ بالای آنها رد کنید.

اعلان ها می توانند شامل یک پیش نمایش باشند. با کلیک بر روی فلش سمت راست، اعلان گسترش می یابد و جزئیات بیشتری نمایش داده می شود. این یک روش مفید برای مصرف اعلان بدون نیاز به باز کردن برنامه آن است.

این مطلب را از دست ندهید   بروزرسانی برنامه در all in one

چندین اعلان می تواند در یک گروه یا پشته نمایش داده شود. کلیک کردن پشته را بزرگ می کند و آنها را یکی زیر دیگری نمایش می دهد. سپس یک دکمه نمایش کمتر در بالا ظاهر می شود و به شما امکان می دهد دوباره آنها را به عنوان یک گروه مشاهده کنید. وقتی اعلان‌ها در یک گروه هستند، نماد بستن در بالا سمت چپ کل گروه را رد می‌کند.

نحوه کنترل اعلان ها all in one و نحوه پیکربندی اعلان ها

برای نحوه کنترل اعلان ها all in one با استفاده از تنظیمات سیستم، می‌توانید نحوه عملکرد اعلان‌ها را برای هر برنامه‌ای که از آنها پشتیبانی می‌کند، پیکربندی کنید. برای شروع به Apple > System Preferences > Notifications بروید.

همه برنامه‌ها از هر تنظیماتی استفاده نمی‌کنند، بنابراین ممکن است نیاز به استفاده از آزمون و خطا داشته باشید. اما تنظیمات کلی زمانی مفید هستند که بفهمید چگونه کار می کنند.

می‌توانید اعلان‌ها را برای هر برنامه از طریق کلید Allow Notifications خاموش کنید. انتخاب این تنظیم برای هر برنامه بهترین مکان برای شروع هنگام کنترل اعلان‌ها است. اگر به اعلان‌های یک برنامه خاص علاقه ندارید، فقط همه آنها را خاموش کنید.

تنظیم سبک هشدار سطح بهتری از کنترل را فراهم می کند. بین بنرها و هشدارها انتخاب کنید. هر دو سبک یکسان به نظر می رسند، اما بنرها به خودی خود ناپدید می شوند. هشدارها تا زمانی که آنها را رد نکنید، روی صفحه باقی می مانند، بنابراین آنها بسیار مزاحم تر هستند. به طور کلی، بنرها انتخاب خوبی برای اعلان‌های مکرر و کم‌اهمیت از برنامه‌هایی مانند News هستند. ممکن است هشدارها را برای اعلان‌های تقویم یا رویدادهای سیستم ترجیح دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه نصب مجدد macOS در صورت نیاز

تنظیمات ریز به شما امکان می‌دهند اعلان‌های یک برنامه را در صفحه قفل یا در مرکز اعلان‌ها نشان دهید. درک این نکته مهم است که اعلان‌ها همچنان وجود خواهند داشت، حتی اگر آنها را از مرکز اعلان پنهان کنید. با روشن کردن مجدد این تنظیمات، اعلان‌های قدیمی نشان داده می‌شوند.

تنظیم اعلان‌ها متناسب با روش کار

برای نحوه کنترل اعلان ها all in one اعلان ها یک مفهوم ساده هستند، اما macOS تنظیمات زیادی را بر اساس برنامه به برنامه ارائه می دهد. با تنظیم دقیق، باید بتوانید سیستم را طوری تنظیم کنید که شما را به اندازه کافی آزار دهد.

اگر آیفون دارید، اعلان‌ها در هر دو دستگاه اپل شما کار می‌کنند. می‌توانید اعلان‌ها را با استفاده از فرآیندی مشابه پیکربندی کنید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض مادر برد لپ تاپ ایسوس Zen AiO Pro Z240IC

0/5 (0 نقد و بررسی)