نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

یک ال این وان کند می تواند حتی ساده ترین کارها را مانند یک دردسر واقعی ایجاد کند. خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای راه افزایش سرعت ال این وان و بهبود عملکرد آن انجام دهید. برای آشنایی با نحوه تعمیر ال این وان کند و جلوگیری از کند شدن بیشتر سرعت دستگاه خود در طولانی مدت، مطالعه کنید. اگر یک گیمر هستید، ممکن است بخواهید یاد بگیرید چگونه all in one شخصی خود را برای بازی بهینه کنید و FPS را تقویت کنید.

راه افزایش سرعت ال این وان

راه افزایش سرعت ال این وان و علت آهسته بودن

برای راه افزایش سرعت ال این وان عوامل مختلفی می توانند باعث کندی ال این وان شوند. سیستم عامل شما باید منابع all in one شما (حافظه، فضای درایو، قدرت پردازش) را بین تمام برنامه هایی که روی آن اجرا می شود مدیریت کند، بنابراین تعداد زیادی چیز وجود دارد که ممکن است عملکرد all in one شما را کاهش دهد. دلایل اصلی کندی all in one معمولاً به استفاده ناکارآمد از منابع all in one شخصی شما خلاصه می شود.

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است باعث کند شدن all in one شما شده است:

  • تمام شدن حافظه رم (حافظه دسترسی تصادفی)
  • تمام شدن فضای درایو دیسک (HDD یا SSD)
  • هارد دیسک قدیمی یا تکه تکه شده
  • برنامه های پس زمینه بسیار زیاد است
  • برنامه های راه اندازی بسیار زیاد
  • عقب افتادن از به روز رسانی ویندوز یا درایور
  • بدافزار یا ویروس
  • جلوه های ویژه و ویژگی های بصری

اگر all in one شما کند کار می کند، راه های حل هر یک از این مشکلات را بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال اسکنر به ال این وان

راه اندازی مجددا ال این وان

برای راه افزایش سرعت ال این وان اگر سرعت ال این وان شما آن چیزی نیست که باید باشد، اولین کاری که باید امتحان کنید، راه اندازی مجدد ال این وان است. سیستم عامل شما فضایی را در RAM به برنامه هایی که در all in one شما اجرا می شوند اختصاص می دهد. RAM شما در نهایت پر می شود، که با شروع استفاده از فایل swap سیستم عامل شما به جای آن، ال این وان شما را کند می کند.

فایل swap فایلی در درایو دیسک شما است که سیستم عامل شما برای داده‌هایی که در حال حاضر توسط برنامه‌ها استفاده می‌شوند، زمانی که فضای RAM شما که معمولاً برای این منظور استفاده می‌شود تمام می‌شود، استفاده می‌کند. از آنجایی که هارد دیسک‌ها و حتی SSD‌های بسیار سریع‌تر از RAM کندتر هستند، ال این وان شما با استفاده از فایل swap به میزان قابل توجهی کند می‌شود.

بستن برنامه‌هایی که در all in one شما در حال اجرا هستند کمک می‌کند، اما راه‌اندازی مجدد all in one به شما امکان می‌دهد به روش‌های دیگری نیز به‌روزرسانی شود. این تضمین می‌کند که برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا نخواهند شد (برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های پس‌زمینه به پایین بروید)، به‌روزرسانی‌های ویندوز نصب شوند، و می‌تواند تعدادی از باگ‌هایی را که ممکن است از آنها رنج می‌برید، مانند نشت حافظه، که باعث ایجاد برنامه‌ها می‌شود، برطرف کند. برای خوردن رم بسیار بیشتر از آنچه باید.

اگر متوجه شدید که برنامه‌ها پس از راه‌اندازی مجدد all in one‌تان به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌شوند، ممکن است عملکرد all in one‌تان از راه‌اندازی برنامه‌ها آسیب ببیند. به بخش برنامه راه‌اندازی این راهنما بروید تا در مورد آنها و نحوه جلوگیری از کاهش سرعت all in one خود بیشتر بدانید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض رم HP EliteOne 800 G1

تمیز  کردن هارد دیسک

برای راه افزایش سرعت ال این وان هنگامی که حافظه هارد دیسک شما پر است، ال این وان شما را کند می کند زیرا سیستم عامل فضای خالی کافی برای کار کردن کافی ندارد. سیستم عامل شما برای استفاده از فایل swap، جلوگیری از تکه تکه شدن و ایجاد فایل های موقت به فضا نیاز دارد (در ادامه در مورد این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد).

برای اطمینان از اینکه ال این وان شما به دلیل هارد دیسک کامل کند نیست، مطمئن شوید که حداقل 500 مگابایت (مگابایت) فضای دیسک در دسترس است. می توانید با باز کردن File Explorer و کلیک کردن روی “This PC” در نوار ناوبری سمت چپ، میزان فضای خالی خود را بررسی کنید. درایو اصلی شما به طور معمول «Windows (C:)» نامیده می‌شود، اما اگر درایوهای دیگری دارید، می‌توانید میزان فضای آن‌ها را از این صفحه نیز ببینید.

حتی اگر چندین درایو دارید، بهتر است مطمئن شوید که هر درایو جداگانه دارای یک بافر 500 مگابایتی است تا به سیستم عامل کمک کند فایل‌های روی درایو را بهتر مدیریت کند.

نکات مهم هنگام پاکسازی دیسک

برای راه افزایش سرعت ال این وان در اینجا چند نکته برای انجام پاکسازی دیسک و افزایش عملکرد all in one شما وجود دارد:

  • سطل بازیافت خود را خالی کنید هنگامی که از all in one شخصی خود استفاده می کنید، فایل ها در سطل بازیافت جمع می شوند، بنابراین پاک کردن گهگاهی آن به شما کمک می کند تا عملکرد all in one خود را حفظ کنید. روی نماد سطل بازیافت روی دسکتاپ خود دوبار کلیک کنید، در هر نقطه راست کلیک کنید و “Empty Recycle Bin” را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی نماد سطل بازیافت راست کلیک کنید.
  • برنامه های ناخواسته را حذف کنید برنامه هایی که نمی خواهید یا نیاز ندارید ممکن است فضای هارد دیسک را اشغال کرده و سرعت ال این وان شما را کاهش دهند. برای حذف آنها، کنترل پنل را از طریق نوار جستجوی ویندوز باز کنید (از طریق نماد ویندوز در سمت چپ پایین صفحه شما قابل دسترسی است) و روی “حذف برنامه” در زیر هدر برنامه ها کلیک کنید. از پنجره ای که باز می شود برای حذف برنامه هایی که نیاز ندارید استفاده کنید.
  • حذف هر گونه برنامه شخص ثالث مانند بازی های همراه و برنامه های دوربین معمولاً بی خطر است. اما اگر نام چیزی مایکروسافت یا «درایور» باشد، ممکن است ایده خوبی باشد که برنامه را در گوگل جستجو کنید و قبل از حذف آن بررسی کنید که چه کاری انجام می دهد، بنابراین به طور تصادفی چیزی را که سیستم عامل شما برای کارکرد نیاز دارد حذف نکنید.
این مطلب را از دست ندهید   علائم خرابی منبع تغذیه all in one

بیشتر بدانید: گرد و غبار پروژکتور

0/5 (0 نقد و بررسی)