نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

هر نوع خرابی all in one می تواند برای کسب و کار شما مشکل ایجاد کند، اما یک منبع تغذیه بد می تواند مشکلی آزاردهنده برای تشخیص باشد. وقتی all in one شما انرژی مورد نیاز خود را دریافت نمی کند، نتیجه می تواند رفتار نامنظم، خاموش شدن نامنظم یا خرابی های دیدنی باشد. یادگیری تشخیص نشانه‌های منبع تغذیه نامناسب می‌تواند به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از اینکه به سایر سخت‌افزارهای داخل کیس all in one آسیب وارد کند، قطعه خراب را تعویض کنید. برای خرابی منبع تغذیه all in one مقاله را مطالعه نمایید.

خرابی منبع تغذیه all in one

خرابی و هنگ کردن زیاد

برای خرابی منبع تغذیه all in one یکی از نشانه های مشکلات برق، ناپایداری سیستم تحت بار است. این می تواند یک علامت مشکل برای تشخیص باشد، زیرا بسیاری از موارد مختلف می توانند باعث خطاهای تصادفی و خرابی شوند. اگر بتوانید مشکلات نرم‌افزاری، بخش‌های خراب هارد دیسک و ویروس را رد کنید، ادامه خرابی‌های غیرقابل توضیح می‌تواند نشان‌دهنده خرابی منبع تغذیه باشد. اگر به نظر می رسد که خرابی ها هنگام اجرای برنامه های فشرده CPU یا گرافیکی بیشتر اتفاق می افتد، باید توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا این اقدامات به جریان بیشتری از منبع تغذیه نیاز دارند و نشانگر خوبی برای یک مشکل هستند.

مشکلات ویدیویی

یکی دیگر از علائمی که ممکن است نشان دهنده مشکل برق باشد، خطاهای ویدیویی غیرقابل توضیح است. در حالی که کارت‌های ویدئویی معمولی برای ال این وان‌های تجاری مدل‌های پایین‌تری هستند، برخی از GPU‌های قدرتمندتر انرژی بیشتری از سیستم می‌خواهند و در برخی موارد، کانکتورهای برق اختصاصی خود را دارند. اگر شرکت شما با برنامه‌های مدل‌سازی سه‌بعدی کار می‌کند و هنگام تغییر به حالت سه‌بعدی یا هنگام انجام کارهای گرافیکی، اغلب خرابی‌ها رخ می‌دهد، ممکن است مشکل منبع تغذیه باشد.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one

احساس صدا و بو

برای خرابی منبع تغذیه all in one در حالی که خرابی های جزئی منبع تغذیه ممکن است باعث برق ناکافی اجزای حیاتی شود، خرابی های عمده می تواند منجر به مشکلات سخت افزاری شود. اگر متوجه شدید که all in one اداری ناگهان صدای دیگری ایجاد می کند، به دستگاه گوش دهید و ببینید آیا می توانید قطعه ای را که نویز از آن می آید را جدا کنید. اگر ناگهان فن منبع تغذیه شروع به ایجاد صدای بلندتر کند، ممکن است سخت افزار در حال خروج باشد. اگر بوی تند یا سوزش را تشخیص دادید، باید فوراً ال این وان را خاموش کنید، زیرا در موارد نادر، منبع تغذیه ضعیف می تواند باعث آتش سوزی الکتریکی شود.

شکست کامل قطعه

علامت نهایی یک منبع تغذیه بد، ناتوانی در روشن کردن ال این وان شما است. اگر با فشار دادن کلید پاور در جلوی کیس کاری انجام نمی دهید، سوئیچ خود منبع تغذیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در وضعیت روشن است. برخی از لوازم دارای قطع کننده های مدار خارجی هستند که ممکن است خاموش شوند، و اگر دستکاری کنترل های بیرونی کمکی نکرد، قاب را باز کنید تا ببینید آیا به نظر می رسد هر یک از اجزای داخلی برق دارند یا خیر. اگر سی پی یو و فن های کارت گرافیک ثابت بمانند و هیچ چراغی روی مادربرد روشن نشود، نشانه قطعی این است که برق از منبع تغذیه خارج نمی شود و نیاز به تعویض دارد.

بیشتر بدانید: تبدیل کامپیوتر به ال این وان

این مطلب را از دست ندهید   دمای ایمن GPU برای all in one
0/5 (0 نقد و بررسی)