نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پردازنده گرافیکی ال این وان اغلب جزیی است که بیشترین گرما را تولید می‌کند. همچنین به عنوان واحد پردازش گرافیک یا کارت گرافیک شناخته می شود، اگر روی پروژه های گرافیکی فشرده کار می کنید، مانند ویرایش عکس یا ویدیو، به راحتی می توانید بسیار داغ شود. ممکن است سازندگان حداکثر دما را در برگه مشخصات پردازنده گرافیکی شما قرار دهند، اما همیشه اینطور نیست. به طور کلی، حداکثر دمای GPU می تواند از حدود 94 تا 105 درجه سانتیگراد یا 201 تا 221 درجه فارنهایت متغیر باشد. در این مقاله به بررسی دمای ایمن GPU برای all in one خواهیم پرداخت.

دمای ایمن GPU برای all in one

شناخت دمای ایمن GPU برای all in one

برای دمای ایمن GPU برای all in one مانند همه دستگاه‌های الکترونیکی، برای استفاده در دماهای شدید طراحی نشده‌اند. نمایشگرهای LCD یا کریستال مایع اگر در دمای بسیار سرد قرار بگیرند می توانند یخ بزنند. به طور کلی، محدوده دمای ایمن برای استفاده از all in one در دمای بین 50 تا 95 درجه فارنهایت یا 10 تا 35 درجه سانتیگراد است.

اگر دمای کارت گرافیک در all in one شما خیلی داغ شود، به طور معمول تا زمانی که دما پایین بیاید، مصرف برق خود را کاهش می دهد. اگر این برای کاهش سریع گرما کافی نباشد، خود all in one خاموش می شود و تا زمانی که دمای داخلی به حد ایمن نرسد، نمی توانید آن را دوباره روشن کنید.

ذخیره سازی ایمن all in one

هرگز نباید all in one را در دمای بسیار گرم یا سرد برای مدت طولانی رها کنید. به عنوان مثال، اگر یک شبه آن را در صندوق عقب ماشین خود در سرمای شدید بگذارید، می توانید متوجه شوید که all in one یخ زده برای همیشه آسیب دیده است و تمام اطلاعات شما از بین رفته است.

این مطلب را از دست ندهید   عیبیابی روشن نشدن ال این وان

اگر all in one شما در دمای شدید بوده است، قبل از روشن کردن آن، اجازه دهید به دمای اتاق بازگردد. سعی نکنید all in one سرد را با یک سشوار یا پد گرم کننده گرم کنید. به همین ترتیب، سعی نکنید all in one داغ را با کیسه یخ یا با قرار دادن آن در یخچال خنک کنید. یک تغییر ناگهانی دما می تواند به اندازه دمای شدید مضر باشد.

دمای ایمن GPU برای all in one و استفاده ایمن

برای دمای ایمن GPU برای all in one گردش هوای خوب برای کارکرد موثر all in one یا هر وسیله الکترونیکی دیگری حیاتی است. از آنجایی که رایانه‌های رومیزی بزرگ‌تر هستند، جریان هوای بیشتری نسبت به ال این وان وجود دارد و می‌توانند فن‌ها و هیت سینک‌های بیشتری در داخل آن‌ها نصب کنند. ال این وان‌ها فضای لازم برای این قطعات یا جریان هوا را ندارند. علاوه بر این، باتری‌هایی که ال این وان را تغذیه می‌کنند، گرمای زیادی تولید می‌کنند و فشار بیشتری را بر سیستم خنک‌کننده دستگاه وارد می‌کنند.

برای خنک نگه داشتن ال این وان تا حد امکان، مهم است که هنگام استفاده از آن، دریچه‌های هوا از هر گونه مانعی پاک باشند. علاوه بر این، خود کیس باید در معرض هوا باشد. هرگز نباید all in one را وقتی که سطح آن پوشیده است، مانند زمانی که هنوز در یک کیس all in one است، برای ما استفاده کنید.

قرار دادن ال این وان روی یک سطح نرم، مانند تخت، بالشتک، یا روی پای خود، می‌تواند در دفع گرما اختلال ایجاد کند. حتی قرار دادن ال این وان خیلی نزدیک به یک دستگاه مولد گرما دیگر، مانند چاپگر، می‌تواند باعث داغ شدن ال این وان شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   7 راه بهبود عملکرد all in one

دمای ایمن GPU برای all in one و سرویس آن

برای دمای ایمن GPU برای all in one اگر به طور مرتب از all in one در محیط گرم استفاده می کنید، ممکن است بخواهید یک پایه خنک کننده بخرید که جریان هوا را در اطراف کیس افزایش می دهد. برخی از پایه ها برای تسریع در اتلاف گرما، در طراحی خود فن هایی دارند.

حتی یک لایه نازک گرد و غبار می تواند باعث مشکلات خنک کننده شود. اگر all in one شما داغ است، مطمئن شوید که دریچه ها و فن ها از گرد و غبار تمیز هستند. معمولاً یک قوطی هوای فشرده تمیز که به دریچه ها و روی فن ها دمیده می شود برای تمیز کردن گرد و غبار کافی است.

اگر هیچ یک از این راه حل ها به کاهش دمای all in one شما کمک نمی کند، باید با سازنده یا فروشنده ای که آن را خریداری کرده اید تماس بگیرید. اگر all in one شما گارانتی ندارد، باید از یک تکنسین برای بررسی آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید: آشنایی با 6 مشکل رایج کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)