نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اتصال مک all in one خود به یک شبکه Wi-Fi معمولاً آسان است. روی نماد Wi-Fi کلیک می‌کنید، شبکه‌ای را که می‌خواهید به آن بپیوندید انتخاب کنید و در صورت لزوم رمز عبور شبکه را وارد کنید. با این حال، این روند ممکن است همیشه طبق برنامه پیش نرود. ما شما را راهنمایی می کنیم تا عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one را تعمیر کنید، حتی زمانی که نمی خواهد به درستی متصل شود.

عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one

عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one و تایید عملکرد صحیح شبکه

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one اولین مرحله عیب یابی این است که بررسی کنید آیا شبکه Wi-Fi شما به طور معمول کار می کند یا خیر. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که سعی کنید با دستگاه های دیگر متصل شوید.

اگر دستگاه دیگری موفق به اتصال شد، می‌دانید که مک all in one شما مقصر است. با این حال، اگر دستگاه‌های دیگر نیز نمی‌توانند آنلاین شوند، این نشانه‌ای است که شبکه Wi-Fi شما مشکل دارد.

اگر شبکه Wi-Fi شما به درستی کار نمی کند، نکات زیر را امتحان کنید:

  • ابتدا باید روتر Wi-Fi را راه اندازی مجدد کنید. آن را خاموش کنید، یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید. در بسیاری از موارد با این کار مشکل حل می شود.
  • در مرحله بعد، مطمئن شوید که کابل های روتر شما به درستی وصل شده اند. در صورت وجود، سعی کنید روتر را با استفاده از کابل دیگری وصل کنید، زیرا کابل فعلی ممکن است معیوب باشد.
  • اگر هیچ یک از این اقدامات کار نمی کند، باید با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود (ISP) تماس بگیرید. شاید یک قطعی شبکه در منطقه شما وجود داشته باشد. تماس با ISP به آنها امکان می دهد در صورت لزوم یک مهندس را بررسی کرده و بفرستند.

بررسی محدوده و تداخل

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one هنگام اتصال مک all in one خود به Wi-Fi، مطمئن شوید که از روتر خیلی دور نباشد. به همین ترتیب، مطمئن شوید که روتر شما در مکان مناسبی قرار دارد. باید آن را دور از موانع، مانند دیوارهای ضخیم قرار دهید. بهتر است آن را در یک مکان مرکزی از خانه یا آپارتمان خود قرار دهید. از قرار دادن آن در لبه خودداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض منبع تغذیه HP EliteOne 800 G1

همچنین باید مطمئن شوید که روتر شما عاری از سایر انواع تداخل است. آن را نزدیک کابل های برق، تلفن های بی سیم یا دوربین های فیلمبرداری، مایکروویو یا هر چیزی که ممکن است سیگنال الکتریکی را منتقل کند، قرار ندهید.

برخی از کاربران همچنین گزارش می دهند که خاموش کردن بلوتوث می تواند کمک کند زیرا سیگنال های بلوتوث ممکن است با Wi-Fi تداخل داشته باشند. اینها تنها چند دلیل هستند که وای فای شما بسیار کند است.

مرور Obvious

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one اگر مطمئن هستید که مشکلی در شبکه یا روتر شما وجود ندارد، می توانید مک all in one خود را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکلات را حل می کند یا خیر. گاهی اوقات روشن ماندن مک all in one خود برای مدت طولانی ممکن است باعث شود برخی فرآیندها فعال شوند و در اتصال Wi-Fi شما اختلال ایجاد کنند.

در مرحله بعد، باید بررسی کنید که آیا وای فای مک all in one شما واقعاً روشن است یا خیر. با کلیک بر روی نماد Wi-Fi در سمت راست نوار منو macOS می توانید این را ببینید. اگر روشن باشد، نماد Wi-Fi را به طور معمول با کمان هایی در داخل آن نمایش می دهد. هنگامی که Wi-Fi خاموش است، این نماد خالی یا با یک اسلاید در سراسر نماد ظاهر می شود.

اگر خاموش است، نماد Wi-Fi خالی را انتخاب کنید و برای اطمینان از آبی بودن آن (روشن) روی دکمه ضامن کلیک کنید. سپس مک all in one شما شبکه های موجود را نمایش می دهد و به طور خودکار به هر شبکه ای که می شناسد متصل می شود. اگر هیچ شبکه وای فای شناخته شده ای در مجاورت وجود ندارد، باید یکی را به صورت دستی انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه نصب مجدد macOS برای پاکسازی

در نهایت، مطمئن شوید که شبکه Wi-Fi صحیح را انتخاب کرده اید. شاید شما نتوانید متصل شوید زیرا شبکه اشتباهی را انتخاب کرده اید. بنابراین باید روی نماد Wi-Fi در نوار منو کلیک کنید و شبکه Wi-Fi خود را از منوی کشویی که ظاهر می شود انتخاب کنید.

به روزرسانی macOS

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one بررسی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار همیشه زمانی که مشکلات سیستمی دارید عاقلانه است. اگر نسخه جدیدی از macOS را آماده نصب دارید، سیستم عامل مک all in one خود را ارتقا دهید و ببینید آیا این مشکل شما را برطرف می کند یا خیر.

اگر از macOS Ventura استفاده می کنید، نحوه به روز رسانی مک all in one خود را در اینجا آورده ایم:

  1. به منوی اپل بروید و از منوی بازشو گزینه System Settings را انتخاب کنید.
  2. در سمت چپ گزینه General را انتخاب کنید و در سمت راست روی Software Update کلیک کنید.
  3. مک all in one شما به‌روزرسانی را جستجو می‌کند.
  4. اگر به روز رسانی در دسترس است، روی Update Now کلیک کنید.

برای کسانی که از macOS Monterey یا قدیمی تر استفاده می کنند، راهنمای به روز رسانی نرم افزار مک all in one شما داریم.

اتصال دوباره شبکه وای فای

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one یکی دیگر از مراحل عیب یابی این است که مک all in one شما شبکه Wi-Fi را که با آن مشکل دارید فراموش کند. این کار را با باز کردن تنظیمات شبکه مک all in one خود انجام دهید، همانطور که در زیر توضیح داده شده است:

  • تنظیمات سیستم را در مک all in one خود باز کنید.
  • Wi-Fi را از قسمت سمت چپ انتخاب کنید، سپس روی Advanced در سمت راست کلیک کنید.
  • به لیست شبکه های شناخته شده نگاه کنید.
  • روی نماد بیشتر که با سه نقطه در داخل یک دایره نشان داده شده است کلیک کنید و حذف از لیست را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   علت عدم نمایش تصاویر all in one

سپس باید دوباره به صورت دستی به شبکه Wi-Fi متصل شوید. بنابراین، روی نماد Wi-Fi در سمت راست نوار منو کلیک کنید و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تغییر کانال روتر وای فای

برای عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one روترها با استفاده از یکی از چندین کانال Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند. گاهی اوقات کانال فعلی روتر شما از تداخل یا ازدحام رنج می برد. به همین دلیل، تغییر کانال Wi-Fi می تواند در هنگام مواجهه با مشکلات اتصال به شما کمک کند.

برای تغییر کانالی که استفاده می کنید، باید آدرس IP روتر خود را پیدا کنید. برای انجام این کار، دستورالعمل‌های بخش زیر را دنبال کنید تا به تب TCP/IP تنظیمات شبکه خود دسترسی پیدا کنید. در آنجا، آدرس IP روتر خود را در کنار روتر پیدا خواهید کرد.

سپس باید آن را در نوار آدرس مرورگر خود کپی و جایگذاری کنید. این به شما امکان می دهد برای مدیریت روتر وارد روتر شوید. برای انجام این کار، باید رمز عبور آن را وارد کنید. اگر رمز عبور خود را نمی دانید و آن را تغییر نداده اید، احتمالاً می توانید رمز عبور پیش فرض را با جستجوی گوگل در مدل روتر خود پیدا کنید.

طرح دقیق پیکربندی روتر شما بسته به مدل متفاوت است. با این حال، به طور کلی باید به صفحه تنظیمات Wi-Fi بروید و لیست کانال ها را پیدا کنید. از آنجا، فقط کانالی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض باتری لپ تاپ ASUS Portable AiO PT2001

0/5 (0 نقد و بررسی)