نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

هنگامی که دکمه روشن/خاموش را برای روشن کردن all in one فشار می‌دهید اما نمایشگر روی مانیتور وجود ندارد، لطفاً مراحل زیر را برای عیب‌یابی دنبال کنید. برای عدم نمایش تصاویر all in one ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

عدم نمایش تصاویر all in one

علت عدم نمایش تصاویر all in one و بررسی منبع تغذیه

برای رفع عدم نمایش تصاویر all in one لطفاً بررسی کنید که آیا اتصال سیم برق و پریز برق مطابق شکل زیر به خوبی وصل شده است. اگر سوئیچ برق اصلی روی سیم داخلی وجود دارد، لطفاً مطمئن شوید که روشن است. اگر همچنان نمی تواند روشن شود، لطفاً سیم داخلی یا پریز برق را تعویض کنید. مطمئن شوید که کلید برق در پشت منبع تغذیه روشن است.

بررسی کنید کابل برق منبع تغذیه به درستی به کانکتورهای برق ATX وصل شده باشد. برخی از مادربردها ممکن است دارای 8 پین EATX12V_1، 4 پین EATX12V_2 و 24 پین EATXPWR باشند، پیشنهاد می کنیم هر سه کانکتور را به منبع تغذیه متصل کنید. منبع تغذیه خوب شناخته شده را جایگزین کنید

چک کردن CPU

برای بررسی سازگاری مادربرد و CPU وارد ASUS Download Center شوید. روی [پشتیبانی از CPU] کلیک کنید و بررسی کنید که آیا CPU شما در لیست QVL برای سازگاری در زیر قرار دارد، و بررسی کنید که آیا نسخه BIOS به عنوان نسخه توصیه شده است یا نسخه جدیدتر از نسخه توصیه شده.

اگر کابل نمایشگر به درگاه نمایشگر آن برد متصل است و همچنان نمایشگر را نشان نمی دهد، لطفاً به وب سایت رسمی فروشنده CPU خود AMD یا Intel مراجعه کنید تا بررسی کنید که آیا CPU نصب شده شما از گرافیک داخلی پشتیبانی می کند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای خرید All in one

اگر تأیید کرده‌اید که CPU شما از گرافیک داخلی پشتیبانی می‌کند، اما هنوز صفحه نمایشی ندارید، لطفاً سعی کنید CPU را دوباره نصب کنید و بررسی کنید که پین ​​یا سوکت CPU مانند زیر کثیف است یا خیر. اگر بله، لطفاً آن را تمیز کنید و دوباره امتحان کنید. بررسی کنید که آیا پین CPU خراب است. اگر بله، لطفا یک CPU شناخته شده مناسب را جایگزین کنید.

علت عدم نمایش تصاویر all in one و بررسی حافظه

برای رفع عدم نمایش تصاویر all in one حافظه را مجدداً نصب کنید و مطابق شکل زیر بررسی کنید که حافظه کاملاً نصب شده باشد.

مورد نادرست:

اگر هنگام نصب دو یا چند حافظه نمایشگر ندارد، لطفاً بررسی کنید که آیا با نصب تنها یک حافظه می توان مشکل را حل کرد. سپس سعی کنید حافظه دیگر را نصب کنید تا مشکل حافظه برطرف شود. لطفاً DRAM خود را با DRAM موجود در لیست پشتیبانی حافظه (لیست QVL) جایگزین کنید.

چک کردن کارت گرافیک

اگر کارت گرافیک اکسترنال بدون نمایشگر به مادربرد متصل است، لطفا مراحل زیر را برای عیب یابی دنبال کنید لطفاً سعی کنید کارت گرافیک خارجی را مجدداً نصب کنید و تأیید کنید که کابل نمایشگر به درستی به خروجی نمایشگر متصل شده است.

لطفاً سعی کنید از گرافیک یکپارچه مادربرد نمایش داده شود (اگر CPU عملکردی از گرافیک داخلی ندارد، لطفاً این مرحله را نادیده بگیرید). لطفاً خاموش کنید، سپس کارت گرافیک خارجی را بردارید و کابل نمایشگر را به پورت خروجی گرافیک یکپارچه وصل کنید، همانطور که در زیر علامت سبز نشان داده شده است. اگر پورت گرافیک یکپارچه نمایش داده شود، به این معنی است که کارت گرافیک خارجی ممکن است مشکلاتی داشته باشد، لطفاً یک کارت گرافیک خوب شناخته شده را جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت خاموشی ناگهان ال این وان

اگر کارت گرافیک خارجی دارای رابط پاور است، اطمینان حاصل کنید که رابط پاور مطابق شکل زیر به درستی وصل شده است:

تعمیرات ال این وان

بررسی مانیتور

برای رفع عدم نمایش تصاویر all in one لطفاً مطمئن شوید که مانیتور به طور معمول روشن است و چراغ نشانگر مانیتور را بررسی کنید تا مطمئن شوید کابل برق مانیتور به درستی وصل شده است. اطمینان حاصل کنید که کابل برق خارجی به طور معمول مطابق شکل زیر روشن است. لطفاً سوکت را روشن، خاموش و روشن کنید، بررسی کنید که آیا مانیتور می تواند نمایش داده شود. اگر مانیتور را خاموش و روشن کنید، مانیتور “بدون سیگنال” را نشان می دهد، این نشان می دهد که مانیتور به طور معمول روشن است.

اطمینان حاصل کنید که کابل سیگنال (VGA/DVI/HDMI/DisplayPort) به درستی به مانیتور وصل شده است، همچنین تأیید کنید که انتهای دیگر کابل سیگنال به خروجی نمایشگر (کارت گرافیک) ال این وان متصل است. سعی کنید دو قسمت بالای کابل نمایشگر را دوباره وصل کنید و اطمینان حاصل کنید که همه پین ​​ها خم نشده اند.

اطمینان حاصل کنید که خروجی نمایش مانیتور صحیح است. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر از طریق رابط HDMI به ال این وان متصل است، باید خروجی نمایشگر مانیتور را به عنوان خروجی نمایش HDMI انتخاب کنید.

برای تست مجدد، همان نوع کابل (VGA/DVI/HDMI/DisplayPort) را تعویض کنید.

مانیتور را به ال این وان دیگری وصل کنید، تأیید کنید خروجی مانیتور طبیعی است تا مشکل مانیتور برطرف شود

آزمایش با حداقل اجزا، جداسازی علت احتمالی

برای رفع عدم نمایش تصاویر all in one لطفاً دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا همه دستگاه‌های خارجی را حذف کرده و دوباره تأیید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم اتصال به Wi-Fi در all in one

آ. CPU، فن رادیاتور CPU و یک DRAM را روی مادربرد نصب کنید

ب تمام دستگاه‌های USB و کارت‌های خارجی از جمله ماوس، کیبورد، فلش دیسک USB، SSD، کارت‌های خارجی PCI-E و غیره را از مادربرد خارج کنید.

ج تمام کابل های متصل به مادربرد، از جمله کابل های LAN، کابل های صوتی را بردارید. فقط یک مانیتور را متصل نگه دارید تا نمایشگر را تأیید کنید.

د سپس سعی کنید all in one را دوباره راه اندازی کنید. اگر می تواند به طور معمول روشن شود، ممکن است مشکل از دستگاه های خارجی حذف شده باشد. دستگاه خارجی را یکی یکی دوباره وصل کنید تا زمانی که متوجه شوید کدام دستگاه یا کابل خارجی مشکل را ایجاد کرده است.

بیشتر بدانید: 5 مشکل اساسی و راه حل های رایج کامپیوتر all in one

0/5 (0 نقد و بررسی)