نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خاموش شدن ناگهانی all in one معمولاً نشانه ای از مشکل برق است و می تواند بسیار خسته کننده باشد. این می تواند باعث شود هر چیزی را که روی آن کار می کنید از دست بدهید، اما ممکن است نشانه ای از آسیب به خود all in one نیز باشد. به طور کلی، هنگامی که یک ال این وان به خودی خود خاموش می شود، به دلیل منبع تغذیه، بدافزار، داغ شدن بیش از حد یا مشکلات درایور است. در این مقاله به بررسی علت خاموشی ناگهان ال این وان خواهیم پرداخت.

علت خاموشی ناگهان ال این وان

نکته قبل از اجرا علت خاموشی ناگهان ال این وان

برای علت خاموشی ناگهان ال این وان به طور کلی، هنگامی که یک ال این وان به خودی خود خاموش می شود، به دلیل منبع تغذیه، بدافزار، داغ شدن بیش از حد یا مشکلات درایور است.

خراب بودن منبع تغذیه

پشت کیس ال این وان شما، جایی که سیم برق در واقع به آن وصل می شود، منبع تغذیه قرار دارد که یک جعبه کوچک با یک فن در آن است. هنگامی که منبع تغذیه خراب می شود، ال این وان شما خاموش می شود. در حالی که می توانید منبع تغذیه را خودتان تعویض کنید، سعی نکنید منبع تغذیه را باز کنید. حتی اگر از پریز برق جدا شده باشد یا از کار بیفتد، باز هم می تواند بار کشنده ای داشته باشد.

گرم شدن بیش از حد

برای علت خاموشی ناگهان ال این وان با هیت سینک و فن برای خنک نگه داشتن واحد پردازش مرکزی (CPU) عرضه می شوند، اما اگر CPU بیش از حد گرم شود، ال این وان خاموش می شود تا دیگر آسیب نبیند. افزودن خمیر حرارتی بین CPU و هیت سینک آن می‌تواند به جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک کند، همانطور که سیستم‌های خنک‌کننده فعال مانند فن‌ها یا خنک‌کننده‌های آبی می‌توانند کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید   علت ایجاد نویز all in one

گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی می توانند به داخل کیس ال این وان مکیده شوند و جریان هوا را نیز مسدود کنند و باعث گرم شدن بیش از حد CPU شوند. داخل ال این وان را با استفاده از هوای فشرده تمیز نگه دارید تا هر گونه جسم خارجی را منفجر کنید.

بررسی وجود بد افزار

برای علت خاموشی ناگهان ال این وان ویروس‌ها، اسب‌های تروجان و کرم‌ها دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهند که برای انجام آن برنامه‌ریزی شده‌اند، و برخی برای خاموش کردن all in one شما ایجاد می‌شوند، همانطور که در مورد کرم Sasser که هر بار که ال این وان را راه‌اندازی می‌کنید، دنباله خاموش شدن ال این وان آلوده را آغاز می‌کند.

عفونت‌های شدید بدافزار می‌توانند با کار بیش از حد CPU باعث خاموش شدن all in one شوند. بدافزاری که باعث شروع توالی خاموش شدن می‌شود ممکن است نیاز به تمیز کردن حرفه‌ای داشته باشد زیرا اسکن ویروس سنتی با خاموش شدن all in one قطع می‌شود.

بررسی کامل خطاها دستگاه

خطاهای نرم افزاری و مشکلات درایور سخت افزاری نیز باعث خاموش شدن ال این وانها می شوند. بسته به نوع خطا، ممکن است all in one مجبور باشد برای بازیابی خود را بازنشانی کند، یا ممکن است لازم باشد درایور سخت افزاری را به روز کنید.

راه‌اندازی all in one در حالت ایمن به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید که آیا این دلیل است یا خیر، زیرا حالت امن تنها با سخت‌افزار اصلی و نرم‌افزار بارگذاری شده در هنگام راه‌اندازی اجرا می‌شود. اگر all in one در حالت ایمن کار می کند، احتمالاً یک برنامه نرم افزاری یا درایور مقصر است. همچنین ممکن است یکی از اجزای سخت افزاری مانند حافظه (RAM)، مادربرد یا کارت گرافیک از کار بیفتد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فایل هاست در macOS

بیشتر بدانید: معرفی HP ENVY All-in-One – 32-a1050

0/5 (0 نقد و بررسی)