نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اولین واکنش شما وقتی متوجه می‌شوید که all in one شما شروع به کار نمی‌کند، احتمالاً وحشت‌زدگی است، اما مشکل اغلب فاجعه‌بار نیست. به احتمال زیاد این یک نقص پیش پا افتاده و به راحتی قابل رفع است. دلایل زیادی برای روشن نشدن ال این وان شما وجود دارد، و تعاریف زیادی از “روشن نمی شود”، از “اصلاً هیچ اتفاقی نمی افتد” تا “ویندوز به درستی شروع نمی شود” وجود دارد. در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. برای عیبیابی روشن نشدن ال این وان این مقاله را مطالعه نمایید.

عیبیابی روشن نشدن ال این وان

بررسی و عیبیابی روشن نشدن ال این وان  

یک مشکل رایج که می تواند از روشن شدن ال این وان شما جلوگیری کند، مشکل در برق است – یا منبع تغذیه داخلی معیوب است یا برق به ال این وان شما نمی رسد.

گاهی اوقات، ممکن است ال این وان در حال روشن شدن باشد، اما صفحه نمایش ایراد دارد یا تنظیمات غیرعادی وجود دارد که در ترتیب راه‌اندازی اختلال ایجاد می‌کند. حتی ممکن است کار یک بدافزار بدافزار باشد.

ال این وان شما همچنین ممکن است دارای اجزای شل باشد، یا یک قطعه سخت افزاری معیوب را وصل کرده باشید که در هنگام راه اندازی خراب می شود و منجر به خاموش شدن زودهنگام می شود.

عیب یابی روشن نشدن all in one

در زیر 5 راه حل رایج برای راه اندازی و راه اندازی ال این وان با در نظر گرفتن طیفی از مشکلات آورده شده است.

امتحان منبع تغذیه دیگری

برای عیبیابی روشن نشدن ال این وان اگر سعی می کنید ال این وان خود را روشن کنید و مطلقاً هیچ اتفاقی نمی افتد، به طور کلی فقط دو احتمال وجود دارد. یا منبع تغذیه داخلی ال این وان از کار افتاده است، در این صورت احتمالاً باید تعویض شود، یا برقی وارد ال این وان شما نشده است.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای خرید All in one

all in one را از هر جایی که در حال حاضر به برق وصل است جدا کنید و مستقیماً به پریز برق وصل کنید، از UPS، سرکوبگر برق یا نوار برق دور بزنید. اگر باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد، مطمئن شوید که پریز با وصل کردن چیز دیگری مانند یک لامپ رومیزی به آن و تأیید روشن شدن آن کار می کند.

امتحان کابل برق دیگری

این بسیار بعید است، اما یک راه حل آسان است. اگر سیم برق یدکی در دسترس دارید، آن را تعویض کنید. اگر سیم اصلی خراب شده باشد، all in one شما باید با کابل جدید راه اندازی مجدد شود.

شارژ شدن باتری

برای عیبیابی روشن نشدن ال این وان اگر ال این وان‌ای که کار نمی‌کند لپ‌تاپ است و اخیراً ال این وان را تمام کرده‌اید، غیرعادی نیست که حتی اگر اکنون به برق دیواری وصل شده باشد، شروع به کار نکند. لپ تاپ را به برق وصل کنید و اجازه دهید باتری حداقل نیم ساعت شارژ شود. سپس دوباره آن را روشن کنید.

برخی از مادربردهای ال این وان هنگام راه اندازی مجموعه ای از بوق ها را صادر می کنند. یک بوق ممکن است نشان دهد که همه چیز خوب است، در حالی که یک صدای طولانی و مداوم می تواند به منبع تغذیه اشاره کند که یک خطای بحرانی را تجربه می کند.

هیچ مجموعه استاندارد واحدی از کدها وجود ندارد، اما بوق ها می توانند مانند کد مورس با صدای بلند و کوتاه به نظر برسند. راهنمای کاربر، وب‌سایت یا خدمات پشتیبانی فنی ال این وان را بررسی کنید تا متوجه شوید خطا به چه چیزی اشاره دارد. متأسفانه، همه مادربردها حتی از کدهای بیپ استفاده نمی کنند، بنابراین ممکن است این گزینه عملی نباشد.

این مطلب را از دست ندهید   علت خاموشی ناگهان ال این وان

بررسی صفحه نمایش

برای عیبیابی روشن نشدن ال این وان اگر به نظر می رسد ال این وان شما کار می کند – یا حداقل صدایی ایجاد می کند – اما چیزی روی صفحه ظاهر نمی شود، مطمئن شوید که مانیتور روشن است و به ال این وان متصل است.

همچنین ارزش بررسی را دارد تا مطمئن شوید که روشنایی به طور تصادفی روی صفر تنظیم نشده است. اگر این یک گزینه است، سعی کنید ال این وان را به یک صفحه نمایش دیگر وصل کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

بررسی تنظیمات BIOS یا UEFI

اگر به نظر می رسد ال این وان شما کاری انجام می دهد اما به ویندوز بوت نمی شود، چندین احتمال وجود دارد که چرا. با BIOS all in one (سیستم ورودی/خروجی اولیه)، که در اکثر ال این وان‌های شخصی مدرن، با UEFI (رابط میان‌افزار توسعه‌پذیر یکپارچه) با صدای بسیار کمتر دوستانه جایگزین شده است.

ممکن است لازم باشد دفترچه راهنمای کاربر ال این وان خود را بررسی کنید تا بدانید کدام کلید را برای دسترسی به BIOS یا UEFI فشار دهید. حتی ممکن است هنگام راه اندازی دستورالعمل هایی را روی صفحه مشاهده کنید که به شما می گوید کدام کلید را فشار دهید. اما صرف نظر از اینکه all in one شما چگونه مجهز شده است، در اینجا نحوه دسترسی به BIOS یا UEFI آورده شده است.

  1. all in one را روشن کنید.
  2. بلافاصله کلید بوت مخصوص all in one خود را فشار دهید. کلیدهای رایج عبارتند از ESC، Delete، F1 یا F2.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض رم HP EliteOne 800 G1

هنگامی که در BIOS یا UEFI قرار گرفتید، مطمئن شوید که ال این وان به گونه‌ای تنظیم شده است که روی هارد دیسک اصلی شما بوت شود، Fast Boot را غیرفعال کنید و به دنبال تنظیمات غیرعادی دیگری باشید که ممکن است باعث مشکلات راه‌اندازی شود. همچنین می توانید بایوس یا UEFI را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید و ببینید که آیا این مشکل را حل می کند یا خیر.

بیشتر بدانید: عملکرد پروژکتورهای DLP

0/5 (0 نقد و بررسی)