نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رایانه های شخصی All-in-one (All in one) به نوعی مانند یک لپ تاپ برای میز شما هستند. آنها واحدهای مستقلی هستند. شما یک صفحه نمایش و تمام سخت افزارهای رایانه شخصی در پشت آن در بسته ای براق و باریک دارید. بسیاری از تولیدکنندگان محبوب مانند ASUS، Dell، Microsoft و Lenovo رایانه‌های شخصی All in one را می‌سازند، اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا ممکن است به جای یک رومیزی استاندارد و مانیتور جداگانه، یکی از آنها را بخواهید. در اینجا مزایای خرید All in one وجود دارد تا به شما در تصمیم گیری در مورد خرید نهایی کمک کند.

مزایای خرید All in one

حمل و نقل آسان تر All in one

برای مزایای خرید All in one رایانه‌های شخصی رومیزی استاندارد معمولاً به دفتر یا خانه شما محدود می‌شوند فقط بر اساس این واقعیت که حمل مانیتور، برج، کابل‌ها و تجهیزات جانبی کمی دردسرساز است.

با این حال، در صورتی که مجبور باشید یک رایانه شخصی All in one را حمل کنید، معمولاً به یک واحد با یک کابل نگاه می کنید. اگر یک All in one با صفحه نمایش لمسی دارید، می توانید از حمل هر گونه لوازم جانبی مانند صفحه کلید و ماوس نیز صرف نظر کنید.

اگرچه رایانه‌های شخصی All in one راحت‌تر از همتایان رومیزی معمولی خود حمل و نقل می‌شوند، اما اگر فردی هستید که بیشتر از ساکن بودن در حرکت هستید، همچنان می‌خواهید لپ‌تاپ بگیرید.

اشغال فضای کمتری

برای مزایای خرید All in one هر روز باریک تر می شوند، تقریباً به حدی که می توانید یکی را با یک مانیتور استاندارد اشتباه بگیرید. اینطور نیست؛ در داخل تمام سخت افزار مورد نیاز برای اجرا وجود دارد. چه فضای کوچکی در خانه خود داشته باشید، چه نیاز به راه اندازی چند رایانه شخصی دارید و نمی خواهید دو یا سه برج در پای خود داشته باشید، یا تعداد زیادی رایانه شخصی در یک محیط اداری دارید که برج متصل را که همراه با رایانه رومیزی استاندارد می تواند فضای زیادی را آزاد کند.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one

در دفتر کار، نداشتن تعداد زیادی کابل که مانیتورها را به برج‌ها متصل می‌کند، باعث می‌شود همه چیز برای مشتریان بالقوه‌ای که برای بازدید می‌آیند بسیار مناسب‌تر به نظر برسد.

تجربه ای با صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش های لمسی در چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده اند و بسیاری از لپ تاپ های ویندوزی و رایانه های شخصی All in one اکنون از آنها استفاده می کنند. ویژگی لمسی برای آثار هنری و طراحی عالی است، به خصوص اگر چیزی با پشتیبانی قلم مانند Microsoft Surface Studio (در برگه جدید باز می شود) دریافت کنید.

همچنین برنامه های خاصی برای ویندوز 10 وجود دارد که فقط با صفحه لمسی و به خصوص قلم بهتر کار می کنند. اگر برای مدت طولانی از تبلت استفاده می‌کنید و اکنون می‌خواهید به رایانه‌ای قوی‌تر ارتقا دهید، یک All in one با صفحه‌نمایش لمسی فوراً آشنا خواهد شد و عملکرد اضافه‌شده را از دست نخواهید داد.

راه اندازی آسان تر All in one

برای مزایای خرید All in one همه با رایانه شخصی راحت نیستند. شاید آنها تا به حال از محصولات اپل استفاده کرده باشند، یا شاید هرگز برای آشنایی با نحوه کار یک رایانه شخصی وقت نگرفته اند. اگر در حال خرید اولین رایانه شخصی خود هستید، ممکن است جذب سادگی یک All in one شوید.

برای تنظیم آن، اساساً آن را به پریز برق وصل می‌کنید، دکمه پاور را فشار می‌دهید و بوت شدن ویندوز 10 را تماشا می‌کنید. راه اندازی یک رایانه رومیزی از پیش ساخته شده چندان سخت تر نیست – باید مانیتور، بلندگوها و هر کابل دیگری را وصل کنید – و همچنین گزینه مناسبی برای یک کاربر جدید است.

این مطلب را از دست ندهید   6 راه حل عدم دریافت اعلان در all in one

رایانه شخصی که به صورت تکه‌هایی ساخته می‌شود که باید آنها را کنار هم بچینید، احتمالاً بیش از سر کسی است که زمان زیادی را صرف سخت‌افزار نکرده است. خط پایین: اگر در بازی رایانه شخصی تازه کار هستید، یک All in one تقریباً به همان سادگی است.

بیشتر بدانید: معرفی Apple iMac 27-Inch With 5K Retina Display

0/5 (0 نقد و بررسی)