نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

هر all in one مکی دارای یک فایل “میزبان” است. این یک فایل متنی ساده کوچک است که به منظور نگاشت نام میزبان آن به آدرس‌های IP روی دستگاه شما قرار دارد. عملکرد آن بسیار ساده است و کاربر معمولی رایانه ممکن است هرگز مجبور به تعامل با آن نباشد، مگر اینکه مشکلی آنها را مجبور به انجام این کار کند. فایل میزبان همچنین مواردی مانند مجوزها را هنگام به روز رسانی ردیابی می کند. با این حال، این فایل ممکن است به دلایل مختلف اشتباه گرفته شود و در صورت انجام این کار باعث ایجاد مشکل می شود. اگر all in one مک شما دقیقاً آنطور که انتظار دارید کار نمی کند، به شما نشان خواهیم داد که چگونه بفهمید که آیا فایل میزبان این مشکلات را ایجاد می کند یا خیر. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه تعمیر فایل هاست در macOS را انجام دهیم.

تعمیر فایل هاست در macOS

تعمیر فایل هاست در macOS و شناسایی تعمیر فایل میزبان

برای تعمیر فایل هاست در macOS رایانه ای با فایل میزبان خراب معمولاً هنگام اتصال به اینترنت با مشکل مواجه می شود. برای مثال، ممکن است سعی کنید به‌روزرسانی سیستم را انجام دهید، اما پیامی دریافت می‌کنید که نمی‌توانید به‌روزرسانی کنید زیرا all in one مک شما به اینترنت وصل نیست. با این حال، هنگامی که مرورگر وب خود را راه اندازی می کنید، رایانه شما به خوبی به اینترنت متصل می شود.

در مواردی مانند این و موارد دیگر، می توانید به فایل هاست خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا اطلاعات مخربی در آن وجود دارد یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   علت وزوز کردن all in one

برای دسترسی به فایل هاست خود، Finder را باز کنید. از نوار منو، روی Go > Go to folder کلیک کنید و /private/etc/hosts را تایپ کنید. سپس کلید Enter را بزنید. روی فایل hosts دوبار کلیک کنید تا باز شود. در یک ویرایشگر متن ساده باز می شود. یک فایل میزبان سالم باید با سه خط زیر به پایان برسد:

localhost
broadcasthost
localhost

بررسی میزبان محلی

نباید هیچ متنی فراتر از آخرین خط میزبان محلی وجود داشته باشد. یک فایل میزبان تمیز باشد. اگر خطوط اضافی می بینید، این چیزی است که دستگاه شما را از اتصال باز می دارد.

در مثال زیر، می‌توانید کد خراب را در فایل میزبان توسط یک برنامه در حالی که در تلاش برای به‌روزرسانی بود نوشته شده است. به هر دلیلی، این برنامه احتمالاً در اواسط به‌روزرسانی ناموفق بوده و متن جزئی را در فایل میزبان باقی گذاشته است. قبل از اینکه Mac بتواند به درستی به روز شود، این متن باید با دست حذف شود. در این مرحله، می توانید اسکریپت بد را با استفاده از ویرایشگر متن ساده ای که در آن باز شده است، ویرایش کنید.

تعمیر فایل میزبان macOS

برای تعمیر فایل هاست در macOS مراحل زیر را برای حذف خطوط فاسد دنبال کنید. ابتدا، راهنمای ابزار خود را بردارید و همه چیز را در زیر خط دوم لوکال هاست برجسته کنید. دوبار بررسی کنید که متن صحیح را برجسته کرده باشید. شما نمی خواهید چیزی را در متن بالای خط دوم لوکال هاست تغییر دهید. حالا Delete را بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی مجدد all in one مک

all in one مک شما اکنون این پیام را به شما می دهد:

  • روی Duplicate کلیک کنید. اکنون فایل کپی هاست را در دسکتاپ خود ذخیره کرده و فایل هاست اصلی را ببندید. توجه داشته باشید که فایل جدید ذخیره شده یک فایل host تصحیح شده و تمیز است که بعد از خط دوم لوکال هاست متن اضافی ندارد.
  • سپس، برای تغییر نام فایل میزبان اصلی، Control-کلیک کنید. آن را روی هاست اصلی تنظیم کنید. از شما خواسته می شود رمز عبور خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، به دسکتاپ خود بروید و نام هاست ها را کپی به هاست تغییر دهید. در نهایت، فایل هاست ویرایش شده را دوباره به پوشه etc در Finder بکشید.
  • اکنون یک فایل میزبان به روز شده، منهای متن خراب، خواهید داشت. شما همچنین فایل میزبان اصلی را خواهید داشت که در صورتی مفید است که متوجه شوید این مشکل حل نشده است و باید به آن برگردید.
  • اگر رایانه شما از شما بخواهد که همه اقدامات خود را در طول این فرآیند تأیید اعتبار کنید، تعجب نکنید یا نگران نباشید. این بخشی از پروتکل‌های حفاظتی all in one مک است که برنامه‌های شرور را از تغییر دستگاه شما بدون مجوز یا اطلاع شما جلوگیری می‌کند.

تعمیر فایل Hosts macOS 

برای تعمیر فایل هاست در macOS پس از اتمام، تمام پنجره های باز خود را ببندید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. ابتدا باید تأیید کنید که all in one مک شما پس از راه اندازی مجدد می تواند وارد اینترنت شود. اگر مشکلی وجود ندارد، سعی کنید هر فعالیتی که باعث ایجاد مشکل اصلی شده است را تکرار کنید. اگر فایل هاست شما واقعاً مشکل داشته باشد، رایانه شما اکنون باید درست عمل کند.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای خرید All in one

همچنین ممکن است بخواهید به بهترین ابزار all in one مک برای تعمیر فایل های خراب نگاه کنید، در صورتی که این مشکل در جای دیگری ظاهر شود.

فایل نگاهی فراتر از میزبان ها

برای تعمیر فایل هاست در macOS در حالی که فایل میزبان یکی از دلایل بالقوه مهم مشکلات اتصال است، به خصوص اگر یک برنامه متنی به آن اضافه کرده باشد، به هیچ وجه تنها جایی نیست که مشکل اتصال رخ دهد. اگر هنوز هم همین مشکل را دارید، باید فراتر از فایل هاست عیب یابی کنید. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما حداقل می دانید که علت بالقوه مشترک را رد کرده اید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض پورت اترنت یا LAN لپ تاپ ایسوس Zen AiO Pro Z240IC

0/5 (0 نقد و بررسی)