نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چه چیزی کامپیوتر را به ال این وان تبدیل می کند؟

اگر در حال خرید رایانه رومیزی جدید HP هستید، ممکن است اصطلاح All-in-One (AiO) را برای توصیف محصولاتی که دیده اید شنیده باشید. چه چیزی کامپیوتر را به یک ال این وان تبدیل می کند؟ مزایای این نوع رایانه های شخصی چیست؟

رایانه ال این وان تعریف شده است

یک کامپیوتر ال این وان مانیتور و برج کامپیوتر را در یک ترکیب می کند. برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که می تواند نیاز به ماوس و صفحه کلید را به حداقل برساند. رایانه های ال این وان دارای همان قطعات رومیزی سنتی هستند، اما همه چیز در یک قطعه تجهیزات قرار دارد.

مزایای داشتن یک رایانه شخصی همه در یک

  1. طراحی ساده

ال این وان فضای بیشتری برای کار به شما می دهد و اگر بخواهید کار خود را به جای دیگری ببرید به راحتی قابل حمل است. بدون برج دسکتاپ و مانیتور حجیم، از نظر زیبایی نیز خوشایند است و منطقه کار شما را تکمیل می کند.

  1. سازگاری

از آنجا که مانیتور در رایانه داخلی تعبیه شده است، دیگر لازم نیست که بفهمید صفحه شما سازگار است، چه سیم هایی لازم دارید یا چطور مشکلات عادی نمایشگر را عیب یابی کنید. رایانه شامل فناوری مانیتور مناسب برای سیستم عامل و سخت افزار شماست.

  1. سهولت استفاده

ال این وان همچنین برای کاربران جوان و سالخوردگان که ممکن است دارای تجربه کامپیوتر محدودی باشند، یک گزینه ایده آل است. با استفاده از این نوع کامپیوتر، می توانید از خارج از جعبه و فقط با اتصال برق به استفاده از آن شروع کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل اساسی و راه حل های رایج کامپیوتر all in one

چه چیزی را باید در یک رایانه شخصی همه در یک جستجو کرد

از آنجا که به روز رسانی ال این وان دشوار است، توصیه می شود که واقعاً به آنچه از رایانه خود نیاز دارید فکر کنید. به شما کمک می کند چند سوال اساسی درباره نحوه استفاده از ال این وان جدید خود بپرسید:

  • آیا از کامپیوتر برای مرور، بازی یا سرگرمی های خلاقانه استفاده می کنم؟
  • به چه اندازه مانیتور نیاز دارم؟
  • چه مقدار فناوری صوتی / تصویری نیاز دارم؟ آیا من می خواهم یک وب کم داخلی، بلندگوها و پشتیبانی صدا داشته باشم؟
  • آیا عملکرد صفحه لمسی می خواهم؟
  • به چند پورت مانند HDMI یا کارت خواندن نیاز دارم؟
  • آیا می خواهم محتوای DVD یا CD-ROM را پخش کنم؟
  • چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارم؟

چه کسی باید رایانه شخصی همه در یک را انتخاب کند؟

رایانه های ال این وان بهترین گزینه برای آزمایشگاه های رایانه ای در کلاس، کتابخانه های عمومی، اتاق های رایانه مشترک و مکان هایی هستند که مهم نیستند مهمترین اجزای رایانه از دسترس خارج شوند.

آنها همچنین برای هر کسی که دارای یک دفتر کار خانگی کوچک است که دارای فضای تحریر و ابزار ثابت است بسیار مناسب است. هنگام خرید آنلاین برای کامپیوتر ال این وان، مرتب سازی بر اساس ویژگی های مورد نیاز شما به راحتی لیستی از کامپیوترهای متناسب با تنظیمات شما را به شما ارائه می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)