نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ارتباط نامناسب بین all in one و اسکنر می تواند منجر به پیام خطای «اسکنر نمی تواند به all in one متصل شود» یا به هیچ وجه پاسخ نمی دهد. این می تواند تقریباً در هر مارکی از ترکیب ال این وان و اسکنر به دلایل مختلفی از جمله درایورهای قدیمی و نصب نادرست رخ دهد. برای عدم اتصال اسکنر به ال این وان مطالب زیر را مطالعه نمایید.

عدم اتصال اسکنر به ال این وان

بررسی سیم ها و اتصالات برای عدم اتصال اسکنر به ال این وان

برای عدم اتصال اسکنر به ال این وان یک دلیل ساده که ممکن است all in one شما اسکنر را تشخیص ندهد، اتصال شل است. سیم‌های آداپتور USB و AC و همه اتصالات را بررسی کنید تا از محکم و ایمن بودن آنها مطمئن شوید. خود کابل ها را برای علائم آسیبی که ممکن است مانع از کارکرد صحیح آنها شود، بررسی کنید. حیوانات خانگی می‌توانند طناب‌ها را بجوند یا کابل‌ها می‌توانند روی مبلمان مجاور ساییده شوند تا از طریق پوشش محافظ بیرونی پوشیده شوند و باعث خرابی شوند. اگر از طریق شبکه متصل هستید، کابل ها و اتصالات مختلف روتر را بررسی کنید.

دنبال کردن دقیق دستورالعمل

نصب اسکنرها ممکن است پیچیده باشد و اغلب برای انجام صحیح آن به یک باله دقیق از چندین مرحله نیاز دارند. اگر مراحل را رد کنید یا آنها را نامرتب انجام دهید، all in one شما اسکنر را نمی بیند. برای نصب صحیح تمام دستورالعمل ها را دقیقا دنبال کنید. دوبار بررسی کنید که اسکنر با سیستم عامل شما کار می کند، زیرا ممکن است اسکنر شما با نسخه های قدیمی یا جدید سازگار نباشد. برای هر گونه به روز رسانی یا اطلاعات مربوط به مشکلات نصب، وب سایت سازنده اسکنر خود را به صورت آنلاین بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   4 دلیل نصب دوباره سیستم macOS

راه اندازی مجدد

وقتی صحبت از all in one به میان می‌آید، عقل متعارف می‌گوید که اگر کارها بد به نظر می‌رسند، راه‌اندازی مجدد کنید. گاهی اوقات راه اندازی مجدد به بازنشانی تنظیماتی که ممکن است خاموش شده باشند کمک می کند و مشکلات برنامه و عملیاتی را اصلاح می کند. اگر all in one شما به طور ناگهانی از اتصال به اسکنر خودداری کرد – اسکنر که در گذشته بدون مشکل از آن استفاده می کردید – راه اندازی مجدد کنید و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.

به روز رسانی درایورها

اگر درایورهای شما قدیمی یا خراب هستند، all in one ممکن است در شناسایی یا برقراری ارتباط با آن دستگاه مشکل داشته باشد. جدیدترین نسخه درایورهای اسکنر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که سیستم عامل شما برای ارتقای اتصالات مناسب به روز شده است. اگر قبل از اینکه اسکنر کار نکند سخت افزار یا دستگاهی را نصب کرده اید، ممکن است آن فرد تازه وارد با اسکنر شما در تضاد باشد. درایور آن را نیز به روز کنید یا در صورت امکان آن را قطع کنید و ببینید اسکنر شما دوباره کار می کند یا خیر.

بیشتر بدانید: انتخاب بهترین ال این وان

0/5 (0 نقد و بررسی)