نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در واقع فرآیند نصب مجدد را چگونه انجام می‌دهید؟ ما فرآیند کامل نحوه نصب مجدد macOS را پوشش داده‌ایم، بنابراین برای جزئیات کامل آن را حتما بخوانید. در این مقاله ما خلاصه ای از این روش را ارائه می دهیم.

نحوه نصب مجدد macOS

قبل از شروع فرآیند نحوه نصب مجدد macOS

برای نحوه نصب مجدد macOS ابتدا مطمئن شوید که از تمامی فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. می توانید این کار را با استفاده از Time Machine داخلی یا راه حل پشتیبان دیگری انجام دهید. در حالی که می توانید macOS را مجدداً نصب کنید و اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید، تهیه نسخه پشتیبان همچنان ایده هوشمندانه ای است. همچنین ممکن است بخواهید لیستی از برنامه های نصب شده در all in one مک خود ایجاد کنید تا فراموش نکنید که چه چیزی را نصب کرده اید.

در مرحله بعد، باید از سرویس های اپل مانند iCloud، iTunes و iMessage خارج شوید. برخی از این موارد فقط به شما امکان می‌دهند از حساب خود در تعداد معینی دستگاه استفاده کنید، بنابراین نمی‌خواهید رایانه‌ای که دیگر در اطراف شما وجود ندارد از یک نقطه استفاده کند.

نحوه نصب مجدد macOS طریق macOS Recovery

برای نحوه نصب مجدد macOS هنگامی که برای نصب مجدد آماده شدید، all in one مک خود را خاموش کنید، سپس همزمان با نگه داشتن Cmd + R راه اندازی مجدد کنید. پس از چند لحظه، صفحه macOS Utilities را خواهید دید. اگر به سادگی می خواهید macOS را بدون از دست دادن هیچ داده ای مجدداً نصب کنید (برای رفع مشکلات یا شروع تمیز)، از لیست، macOS را مجدد نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم نمایش تصاویر all in one

با این حال، اگر می خواهید ابتدا همه چیز را در رایانه خود پاک کنید (مانند هنگام فروش دستگاه خود)، باید قبل از نصب مجدد وارد Disk Utility شوید. دیسک خود را در سمت چپ برنامه انتخاب کنید، سپس از تب Erase برای پاک کردن آن استفاده کنید.

در نهایت، می‌توانید مراحل موجود در گزینه نصب مجدد macOS را طی کنید. پس از مدتی، فرآیند نصب مجدد تکمیل خواهد شد. اگر سیستم خود را می فروشید، می توانید از اینجا خارج شوید یا مراحل خوش آمدگویی را برای راه اندازی مجدد Mac خود ادامه دهید.

زمان تعویض all in one مک

برای نحوه نصب مجدد macOS واضح است که اگرچه نیازی به نصب مجدد macOS به طور منظم ندارید، اما در شرایط خاصی می تواند مفید واقع شود. اگر تحت هر یک از شرایط بالا قرار دارید، اگر سایر مراحل عیب‌یابی مشکل شما را برطرف نکرد، سیستم عامل را دوباره نصب کنید.

خوشبختانه، اپل نصب مجدد macOS را آسان می کند، بنابراین بخش عمده ای از زمان فقط منتظر تکمیل فرآیند است. اگر نصب مجدد مشکل شما را برطرف نکرد، ممکن است زمان تعویض all in one مک خود رسیده باشد.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض پورت های USB و HDMI لپ تاپ ایسوس Zen AiO Pro Z240IC

0/5 (0 نقد و بررسی)