نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بروزرسانی برنامه در all in one بهترین راه برای رفع اشکالات شناخته شده، بهبود عملکرد و دسترسی به ویژگی های جدیدتر است. با این حال، روش نصب به‌روزرسانی‌ها برای برنامه‌های App Store، برنامه‌های بومی و برنامه‌هایی که از طریق مرورگر وب خود دانلود کرده‌اید، متفاوت است. بنابراین اگر احساس سردرگمی می‌کنید، دقیقاً باید این کار را انجام دهید تا همه برنامه‌های all in one مک خود را به‌روزرسانی کنید.

بروزرسانی برنامه در all in one

بروزرسانی برنامه در all in one با استفاده از فروشگاه Mac App

برای بروزرسانی برنامه در all in one اپ استور all in one مک دانلود و نصب برنامه ها را آسان می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که آنها را به همان سرعت به روز کنید. در اینجا به این صورت است:

  • اپ استور را باز کنید.
  • Updates را از نوار کناری انتخاب کنید. سپس، چند ثانیه صبر کنید، و لیستی از به‌روزرسانی‌های برنامه را مشاهده خواهید کرد.
  • دکمه Update را در کنار برنامه ای که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید. یا، به‌روزرسانی همه را انتخاب کنید تا هر به‌روزرسانی برنامه موجود اعمال شود.

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از نوار جستجوی فروشگاه App، برنامه‌ای را جستجو کنید. اگر برنامه به‌روزرسانی معلقی داشته باشد، گزینه به‌روزرسانی را درست در نتایج جستجو خواهید دید.

فعال کردن به روز رسانی خودکار اپ استور

برای بروزرسانی برنامه در all in one اگر عادت دارید برنامه‌هایی را که از اپ استور دانلود کرده‌اید فراموش کنید، می‌توانید به all in one مک خود دستور دهید که آنها را به‌روز نگه دارد. در اینجا به این صورت است:

  • اپ استور را باز کنید.
  • App Store > Preferences را در نوار منو انتخاب کنید.
  • کادر کنار به‌روزرسانی‌های خودکار را علامت بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال Wi-Fi به مک all in one

به روز رسانی برنامه های سهام با به روز رسانی macOS

برای بروزرسانی برنامه در all in one برنامه‌های سهام – مانند تقویم، موسیقی، و یادداشت‌ها – به‌روزرسانی‌ها را از طریق فروشگاه App Mac دریافت نمی‌کنند. تنها راه برای به روز رسانی آنها، به روز رسانی نرم افزار سیستم all in one مک است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • منوی اپل را باز کنید و System Preferences را انتخاب کنید.
  • Software Update را انتخاب کنید. سپس، چند ثانیه صبر کنید تا all in one مک شما آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار سیستم را اسکن کند.
  • Update Now را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با علامت زدن کادر کنار Automatically keep my Mac update، Mac خود را طوری پیکربندی کنید که نرم‌افزار سیستم را به‌طور خودکار به‌روز نگه دارد.

به ندرت، اپل ممکن است به‌روزرسانی‌های اختیاری را برای برنامه‌های سهام خود (مانند سافاری) منتشر کند که می‌توانید آن‌ها را جداگانه نصب کنید. اگر بخش «به‌روزرسانی‌های دیگر» را در صفحه «به‌روزرسانی نرم‌افزار» مشاهده کردید، «اطلاعات بیشتر» را انتخاب کنید، هر به‌روزرسانی برنامه موجود را انتخاب کنید و «اکنون نصب» را انتخاب کنید.

به روز رسانی برنامه ها با استفاده از تنظیمات برنامه

فروشگاه App به‌روزرسانی‌های برنامه‌هایی را که با دانلود مستقیم از طریق مرورگر خود نصب کرده‌اید، فهرست نمی‌کند. بنابراین اگر یک برنامه غیر App Store دارید، باید به دنبال گزینه Check for Updates در خود برنامه باشید. معمولاً آن را در نوار منوی برنامه، منوی وضعیت (اگر برنامه نماد وضعیت را وارد می‌کند)، یا در صفحه تنظیمات یا تنظیمات داخلی برنامه مشاهده می‌کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بوت کردن all in one در حالت ایمن

اگر در به‌روزرسانی برنامه مشکل دارید، صفحه درباره آن را باز کنید و شماره نسخه را یادداشت کنید. سپس، نسخه ها را با رفتن به وب سایت توسعه دهنده مقایسه کنید. اگر نسخه به‌روزتری پیدا کردید، برنامه را از all in one مک خود حذف کنید و نسخه جدیدتر را نصب کنید.

برخی از برنامه ها (به عنوان مثال، مرورگرهای شخص ثالث مانند کروم و فایرفاکس) توانایی به روز رسانی خودکار خود را دارند و گزینه به روز رسانی دستی را ندارند.

استفاده از ابزار به‌روزرسانی برنامه

برای بروزرسانی برنامه در all in one یک راه آسان‌تر برای به‌روز نگه‌داشتن برنامه‌ها در Mac، استفاده از ابزارهای به‌روزرسانی برنامه مانند MacUpdater و CleanMyMac X است. می‌توانید از آنها برای اسکن نسخه‌های جدیدتر برنامه‌های App Store و غیر App Store استفاده کنید. سپس می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را به صورت دستی انجام دهید یا به یک برنامه پولی ارتقا دهید و ابزارهای به‌روزرسانی را برای اعمال به‌روزرسانی‌ها پیکربندی کنید.

بیشتر بدانید: آشنایی با 6 مشکل رایج کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)