نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

صفحه سیاه در هنگام بوت خبر بدی است. تشخیص مشکل بدون هیچ گونه اطلاعاتی بر روی صفحه نمایش دشوار است. اگر صفحه سیاهی در هنگام بوت دارید، موارد مختلفی می تواند باعث ایجاد مشکل در ویندوز 10 و ویندوز 11 شود. ما روش‌هایی را برای صفحه سیاه هنگام بوت در all in one ویندوز 10 یا ویندوز 11، از بررسی‌های سخت‌افزاری ساده تا نصب مجدد درایور نمایشگر، شرح می‌دهیم.

صفحه سیاه هنگام بوت در all in one

صفحه سیاه هنگام بوت در all in one و بررسی Windows Responsive

برای رفع صفحه سیاه هنگام بوت در all in one مهم است که بررسی کنید رایانه و all in one ویندوز شما واقعاً بوت می شوند. برای انجام این کار، کلید Windows + Ctrl + Shift + B را فشار دهید. این دستور در واقع درایور گرافیک شما را مجددا راه اندازی می کند – که ممکن است خود صفحه سیاه را برطرف کند – اما یک بوق نیز منتشر می کند.

اگر صدای بوق می شنوید، all in one ویندوز پاسخگو است. با این حال، اگر چیزی نمی شنوید، می تواند نشان دهد که رایانه شما بوت نمی شود. اگر اینطور است، به راهنمای ما در مورد تعمیر رایانه شخصی که بوت نمی شود و نحوه تعمیر صفحه سیاه مرگ را ببینید.

بررسی مانیتور و کابل

برای صفحه سیاه هنگام بوت در all in one اگر صفحه سیاهی از بوت دارید، یک مرحله کلیدی این است که اتصال صفحه نمایش را بررسی کنید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما در اینجاست که بسیاری از مشکلات صفحه سیاه ایجاد می شود.

تمام کابل های مانیتور خود را بردارید و دوباره آنها را وصل کنید تا مطمئن شوید که همه آنها محکم وصل شده اند. سپس مطمئن شوید که مانیتور شما واقعاً روشن است.

اگر می توانید از اتصال مانیتور دیگری استفاده کنید. برای مثال، از HDMI به DisplayPort بروید. یا از کابل جدید استفاده کنید. این به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا مشکل مربوط به پورت مانیتور است یا کابل.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی مجدد all in one مک

در صورت امکان، مانیتور خود را به رایانه دیگری متصل کنید. اگر صفحه نمایش مشکی آن نیز وجود دارد، نشانه معیوب بودن مانیتور است، بنابراین باید با سازنده تماس بگیرید. همچنین می توانید از مانیتور دیگری در رایانه خود استفاده کنید.

از برق کشیدن دستگاه های خارجی

برای صفحه سیاه هنگام بوت در all in one کامپیوتر خود را خاموش کنید و تمام دستگاه های خارجی خود را جدا کنید. این شامل ماوس، صفحه کلید، هارد اکسترنال و غیره می شود. رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و ببینید آیا همچنان صفحه سیاه را مشاهده می کنید. اگر این کار را نکردید، هر دستگاه را یکی یکی وصل کنید تا زمانی که علت مشکل را پیدا کنید.

با شناسایی دستگاه مشکل ساز، سعی کنید درایورهای آن را به روز کنید. راهنمای ما را در مورد نحوه یافتن و جایگزینی درایورها در صورت نیاز به کمک آن ببینید. بدشانسی؟ سایت پشتیبانی سازنده دستگاه را مرور کنید و برای راهنمایی بیشتر با آنها تماس بگیرید.

صفحه سیاه هنگام بوت در all in one و تنظیم تنظیمات Projection

ممکن است تنظیمات پیش بینی سیستم شما اشتباه تنظیم شده باشد. برای مثال، نمایشگر شما ممکن است طوری تنظیم شود که روی صفحه دومی که وجود ندارد نمایش داده شود، بنابراین باعث می شود مانیتور شما یک صفحه سیاه نشان دهد.

کلید Windows + P را فشار دهید تا منوی Projection ظاهر شود. از بالا به پایین، گزینه ها عبارتند از: فقط صفحه رایانه شخصی، تکراری، گسترش و فقط صفحه دوم. در حالی که اولین مورد پیش‌فرض است، ممکن است مورد شما روی آن تنظیم نشود.

P را فشار دهید تا گزینه بعدی برجسته شود و Enter را انتخاب کنید. این کار را چهار بار تکرار کنید تا به تنظیمات اولیه بازگردید، هرچند امیدواریم یکی از تنظیمات در طول مسیر صفحه نمایش شما را بازگرداند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فایل هاست در macOS

نصب دوباره درایورهای نمایشگر

برای رفع صفحه سیاه هنگام بوت در all in one نصب مجدد درایورهای نمایشگر، باید در حالت ایمن بوت شوید. روش مورد نیاز شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین مراحل مناسب زیر را دنبال کنید و سپس به خواندن ادامه دهید تا نحوه نصب مجدد درایورهای نمایشگر خود را بیابید.

  1. A. شما می توانید صفحه ورود به سیستم را ببینید
  • کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.
  • در صفحه ورود، Shift را نگه دارید، نماد Power را انتخاب کنید و روی Restart کلیک کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد، عیب یابی > گزینه های پیشرفته > تنظیمات راه اندازی > راه اندازی مجدد را انتخاب کنید. دوباره سیستم شما راه اندازی مجدد می شود و گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • پس از راه اندازی مجدد، F5 را فشار دهید تا Safe Mode with Networking را انتخاب کنید. اگر کار نکرد، مراحل قبلی را دنبال کنید اما F3 را انتخاب کنید.
  1. B. شما نمی توانید چیزی را ببینید و یک درایو بازیابی داشته باشید

اگر قبلاً قبل از بروز این مشکل یک درایو بازیابی ایجاد کرده اید، کار خوبی است!

  1. سیستم خود را خاموش کنید و سپس درایو ریکاوری را وصل کنید.
  2. در صفحه انتخاب گزینه، عیب یابی > گزینه های پیشرفته > تنظیمات راه اندازی > راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.
  3. پس از راه اندازی مجدد، F5 را فشار دهید تا Safe Mode with Networking را انتخاب کنید. اگر کار نکرد، مراحل قبلی را دنبال کنید اما F3 را انتخاب کنید.

صفحه سیاه هنگام بوت در all in one و درایو بازیابی

برای اینکه بتوانید رسانه نصب all in one ویندوز 10/11 را ایجاد کنید، باید به یک رایانه در حال کار دسترسی داشته باشید. all in one ویندوز 10 یا all in one ویندوز 11 را از مایکروسافت دانلود کنید و سپس از آن برای ایجاد رسانه نصب استفاده کنید. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید، به راهنمای ما در مورد ساخت ISO قابل بوت مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم نمایش تصاویر all in one

سپس باید ترتیب بوت را در بایوس تنظیم کنید تا ابتدا رسانه نصب شما خوانده شود. مجدداً، اگر به دست نیاز دارید، راهنمای ما در مورد نحوه تغییر ترتیب بوت را ببینید.

سپس در صفحه نصب:

  1. Repair your computer را انتخاب کنید.
  2. عیب یابی > گزینه های پیشرفته > تنظیمات راه اندازی > راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.
  3. پس از راه اندازی مجدد، F5 را فشار دهید تا Safe Mode with Networking را انتخاب کنید. اگر کار نکرد، مراحل قبلی را دنبال کنید اما F3 را انتخاب کنید.

نحوه نصب مجدد درایورهای نمایشگر

برای صفحه سیاه هنگام بوت در all in one اکنون در حالت ایمن هستید و به رایانه خود وارد شده اید:

  1. کلید Windows + X را فشار دهید و روی Device Manager کلیک کنید.
  2. روی دسته Display adapters دوبار کلیک کنید.
  3. روی کارت گرافیک خود کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید. به تب Driver بروید.

در صورت وجود، روی Roll Back Driver کلیک کنید، یک دلیل را انتخاب کنید و روی Yes کلیک کنید. این شما را به درایور نصب شده قبلی باز می گرداند.

اگر این کار نمی کند یا گزینه ای نیست، Uninstall را انتخاب کنید تا درایور به طور کامل حذف شود. سپس، به وب سایت سازنده (احتمالا AMD، NVIDIA یا Intel) بروید و یک درایور قدیمی را نصب کنید یا برای پشتیبانی با آنها تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض برد سوئیچ برق لپ تاپ Lenovo IdeaCentre AIO 510S-23ISU

0/5 (0 نقد و بررسی)