نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه مبارزه با 4 دلیل رایج برای خرابی کامپیوتر all in one

خرابی کامپیوتر all in one / کامپیوتر all in one دستگاه بسیار بزرگی است که به تنهایی چندین کار را انجام می دهد. مانند هر دستگاه دیگر کامپیوتر all in one نیز دچار خرابی می شود. در اینجا چهار دلیل رایج ممکن است کامپیوتر all in one شما از کار بیفتد:

خرابی کامپیوتر all in one

دمای نامناسب دستگاه

نوسانات شدید دما می تواند به مرور زمان بر سخت افزار داخل رایانه تأثیر بگذارد. اگر محل کار شما یک کارخانه فولاد است و عملیات با کامپیوتر all in one به صورت خودکار انجام می شود، به احتمال زیاد باطن کامپیوتر all in one به شدت ضربه خواهد خورد. به این فکر کنید که اگر سخت افزار گرم شود، سپس سرد شود و در یک چرخه مکرر دوباره داغ شود، چه کاری ممکن است انجام دهد. اجزای فلزی منبسط و منقبض می شوند و باعث از کار افتادن یا کوتاه شدن اتصالات می شوند.

مادربردها تاب می‌خورند، تراشه‌ها بیش از حد گرم می‌شوند، چسب ذوب می‌شود، خمیر حرارتی جدا می‌شود، و غیره. اکنون عملیات شما متوقف شده است، فرآیندها از خودکار به دستی تبدیل می‌شوند و بهره‌وری به یک خزیدن کاهش یافته است.

رایانه‌های صنعتی برای مقابله با محیط‌های با دمای شدید (به‌شدت گرم یا یخبندان)، ماشین‌فروشی‌ها یا کارخانه‌هایی که در آن‌ها مشخص است دما اغلب از بالا به پایین در نوسان است، تولید می‌شوند. این راز در اجزای سازنده است – قطعات درجه نظامی به دلیل کیفیت فلزات و تحمل‌های بسیار کوچک در نحوه ماشین‌کاری قطعات بیشتر دوام می‌آورند که منجر به MTBF (میانگین زمان بین خرابی) بالاتر می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پایه نگهدارنده Lenovo 

MBTF بالا به این معنی است که یک کامپیوتر all in one به طور متوسط ​​بیش از پنج سال دوام می آورد. بعلاوه، محفظه‌هایی که این کامپیوتر all in oneهای صنعتی درون آن قرار دارند، فقط برای ظاهر نیستند. آنها به طور خاص برای عایق بندی اجزا در حین انجام عملیات مورد نظر خود طراحی شده اند.

فن های خراب

فن های کامپیوتر all in one هم یک ضرورت هستند و هم یک نفرین. بله، فن ها برای جلوگیری از گرم شدن قطعات ضروری هستند، زیرا بدون کمک خنک کننده سریع گرم می شوند، اما فن ها نیز نقاط پرخطر خرابی هستند. اگر رایانه شما دچار مشکل خرابی سخت افزاری است، ایده خوبی است که یک متخصص فناوری اطلاعات داشته باشید تا فن ها را بررسی کند و ببیند آیا عملکرد بهینه آنها متوقف شده است یا خیر.

یا، یک گزینه بهتر برای کاهش فرکانس خرابی کامپیوتر all in one، یافتن یک کامپیوتر کم مصرف یا تبلت صنعتی است که برای عملکرد بهینه نیازی به فن ندارد. یک کامپیوتر all in one بدون فن برای دفتر کار بسیار خوبی دارد، زیرا جذب گرد و غبار آن صفر است و بیشتر از یک کامپیوتر all in one با فن های متعدد که به مرور زمان مقدار زیادی گرد و غبار را جذب می کند، دوام خواهد آورد. اگر طراحی بدون فن را با اجزای درجه نظامی ترکیب می کنید، این یک بسته دوفره است که تضمین می کند رایانه شما مدت طولانی دوام می آورد. ماندگاری رایانه ها به معنای بهره وری بالاتر و تخلیه کمتر کیف پول است.

این مطلب را از دست ندهید   خرید ال این وان

مکان نامناسب

در محیط کسب و کار، کامپیوتر all in one معمولاً روی یک میز قرار می‌گیرند بدون اینکه به توانایی رایانه و محیط کار بهینه برای آن توجه شود.

یک برج کامپیوتر all in one صنعتی که روی یک میز قرار می‌گیرد می‌تواند به راحتی توسط ماشین‌آلات، ابزارها یا کارگرانی که به سرعت حرکت می‌کنند، خراب شود. با یک رایانه شخصی مصرف کننده استاندارد، برای از کار افتادن کامل کافی است که چند ضربه محکم انجام شود. تراشه‌ها خراشیده می‌شوند، هارد دیسک‌ها آسیب می‌بینند، سینک‌های حرارتی از جای خود جدا می‌شوند و کابل به قطعات داغی که قرار نیست با آنها تماس پیدا کنند فشار می‌آورند.

کامپیوتر all in oneها نیاز به نفس کشیدن دارند، به خصوص زمانی که اغلب تحت بار سنگین با زمان کارکرد محاسباتی تقریباً 24/7 کار می کنند. زمان کار بیشتر به معنای گرمای بیشتر است، گرمای بیشتر به این معنی است که CPU با کارایی کمتری کار می کند، که باعث می شود آن (و سایر اجزا) خیلی زودتر از زمانی که ممکن است با جریان هوای مناسب خراب شود.

می توانید به راحتی یکی از این رایانه ها را در یک کیس سرور نصب کنید که دارای جریان هوای دائمی و مسیرهای کابل مناسب برای برق، دسترسی به شبکه و اتصالات جانبی باشد. رایانه شخصی رک مدیریت انرژی بهتر، توانایی خنک‌کنندگی عالی، فضای ذخیره‌سازی سازمان‌یافته‌تر و سطوح بالاتر حفاظت را فراهم می‌کند – مطمئن باشید اگر بطری‌های نوشابه سرگردان در داخل کیس سرور محکم بسته شوند، به داخل این نوع رایانه نمی‌افتند. .

مایعات را دور نگه دارید!

محل کار یا ایستگاه کاری است که به دلیل ماهیت کار دائماً در معرض آب یا مایعات دیگر است – تمیز کردن، برش دادن با جت های آب و کارخانه های بطری، یا به سادگی در محیط های مرطوب مانند باتلاق ها، سواحل قرار می گیرند. ، نزدیک رودخانه ها و مانند آن. قرص هایی که در مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند، مانند کشاورزی و نظامی، در معرض خطر خاصی از رطوبت غیر منتظره هستند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض فن لپ تاپ ایسوس Zen AiO Pro Z240IC

رتبه‌بندی IP65 در اینجاست. رتبه‌بندی حفاظت از نفوذ به شما اطلاع می‌دهد که رایانه در برابر چه چیزی مقاوم است. درجه بندی “65” به این معنی است که قاب مهر و موم شده ضد گرد و غبار است و در برابر اسپری و پاشش مستقیم مقاومت می کند. حتی اگر یک تصادف کوچک با ریختن آب در سراسر یک کامپیوتر all in one مهر و موم شده رخ دهد، مشکلی نخواهد بود – رتبه “5” به طور خاص امکان تماس حتی با جت های مستقیم آب را که به دستگاه برخورد می کند، می دهد.

رده‌بندی IP از رایانه محافظت می‌کند، بنابراین پاک کردن سریع باید بدون تعمیر اضطراری رایانه کافی باشد. کمتر نگران محافظت از رایانه باشید و روی کارهای روزانه خود تمرکز کنید تا فناوری مانع بهره وری نشود.

معرفی Apple iMac 27-Inch With 5K Retina Display

0/5 (0 نقد و بررسی)