نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

با یک کامپیوتر همه کاره، کامپیوتر به طور کامل در مانیتور گنجانده شده است. این باعث می شود که جایگزین جالبی برای ترکیب سنتی دسکتاپ و صفحه نمایش جداگانه باشد. اگر می خواهید بدانید که آیا یک All-in-one برای شما مناسب است یا خیر، ما مهم ترین مزایا و معایب All-in-one را فهرست کرده ایم.

مزایا و معایب All-in-one

انتخاب و مزایا و معایب All-in-one

All-in-one یک کامپیوتر و یک صفحه نمایش در یک است. برای اینکه بفهمید این نوع دسکتاپ برای شما مناسب است یا نه، بهتر است سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا یک میز کار مرتب می خواهید؟
  • آیا مهم است که بتوانید آن را به راحتی تنظیم کنید و سریع شروع کنید؟
  • آیا ارتقای سخت افزار مهم است یا خیر؟
  • آیا قطعات شکسته باید به راحتی تعویض شوند؟

هماهنگ بودن همه قسمت ها

در مزایا و معایب All-in-one همانطور که از نامش پیداست، یک آل این وان ترکیبی از دسکتاپ و مانیتور است که اغلب دارای وب کم و بلندگو است. از آنجایی که تمام آن بخش ها یک کل را تشکیل می دهند، آنها با هم هماهنگ هستند. این همچنین تنظیمات را نسبت به زمانی که یک رایانه شخصی با مانیتور جداگانه انتخاب می کنید بسیار آسان تر می کند. بالاخره لازم نیست مثلاً مانیتور را به کیس کامپیوتر وصل کنید.

طراحی شیک و منظم

یک دستگاه همه کاره طراحی شیکی دارد، به خصوص در مقایسه با کیس های کامپیوتری اغلب حجیم تر و خسته کننده تر. اگر به دنبال کامپیوتری برای قرار دادن در یک نقطه مرکزی در اتاق نشیمن خود هستید، یک کامپیوتر همه کاره به دلیل ظاهر خوبش گزینه جالبی است. علاوه بر این، برای اتصال یک کامپیوتر همه کاره به کابل های کمتری نیاز دارید. معمولاً 1 یا 2 کابل کافی است. به خصوص اگر با ماوس و کیبورد بی سیم کار می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه افزایش سرعت ال این وان

نیاز به فضای کمتر

در مزایا و معایب All-in-one از آنجایی که لازم نیست جایی برای یک کیس کامپیوتر جداگانه پیدا کنید، کامپیوتر همه کاره فضای بسیار کمتری را اشغال می کند. اگر می خواهید رایانه خود را در مکانی با فضای کمی قرار دهید یا اگر میز شما خیلی بزرگ نیست، مفید است. همچنین اغلب می توانید رایانه های شخصی همه کاره را روی میزهای آشپزخانه پیدا کنید. معمولاً فضای کافی در آنجا وجود دارد.

ارتقا سخت تر

اگر متوجه شدید که یک سال پس از خرید به رم یا فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، ارتقاء یک دسکتاپ معمولی معمولاً بسیار آسان است. اکثر کیس های کامپیوتر حتی دارای اسلات های خالی با فضایی برای هارد دیسک اضافی یا SSD هستند. اما ارتقاء یک آل این وان بسیار دشوارتر است. قطعات اغلب در جای خود لحیم می شوند یا جایی برای رم اضافی یا فضای ذخیره سازی اضافی وجود ندارد.

جایگزین کردن راحت قطعات

در مزایا و معایب All-in-one اگر بخشی از یک کامپیوتر همه کاره خراب شود، احتمال اینکه نتوانید قطعه جداگانه را تعویض کنید، وجود دارد. به خصوص اگر صفحه آل این وان بشکند. شما باید همه چیز را جایگزین کنید. با ترکیبی از یک رایانه شخصی جداگانه و یک مانیتور، جایگزینی یک جزء جداگانه به وضوح بسیار آسان تر است. اگر مانیتور شما خراب شد، لازم نیست یک دسکتاپ جدید نیز بخرید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض مادربرد لپ تاپ ASUS Portable AiO PT2001

0/5 (0 نقد و بررسی)