نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

یکی از ناراحت‌کننده‌ترین چیزهایی که ممکن است برای یک کاربر all in one اتفاق بیفتد این است که متوجه شود all in one شخصی آنها روشن نمی‌شود، اما به برق وصل است یا چراغ مادربرد روشن است. این اغلب نشان می‌دهد که مشکلی در منبع تغذیه وجود دارد که رفع آن می‌تواند دردسر واقعی باشد. با این حال، چند دلیل بالقوه برای این مشکل وجود دارد. در قسمت بعدی، چند راه حل ممکن برای این مشکل را ارائه خواهیم داد. برای رفع این خطا روش های زیر را امتحان کنید! در نهایت، اگر هیچ یک از این موارد جواب نداد، ممکن است لازم باشد برای تشخیص و تعمیر بیشتر با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید. به راحتی می توانید روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان را برطرف نمایید.

روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان

علت روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن all in one

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان اگر ال این وان شما روشن نمی شود، اما چراغ مادربرد روشن است، ممکن است به دلایل مختلفی باشد. یکی از احتمالات این است که منبع تغذیه برق کافی را برای ال این وان فراهم نمی کند. احتمال دیگه مشکل از خود مادربرد هست. یکی از قطعات ال این وان نیز احتمالاً معیوب است و باید تعویض شود. فیوز معیوب نیز می تواند باعث این مشکل شود. در اینجا ما چند روش برای بررسی و روشن کردن موفقیت آمیز all in one شما ارائه می دهیم.

پس از مطالعه، اگر مطمئن نیستید مشکل چیست، بهتر است برای کمک با یک متخصص مشورت کنید. با تخصص خود، آنها قادر خواهند بود مشکل را تشخیص دهند و ال این وان شما را در کمترین زمان دوباره راه اندازی کنند.

روش 1. بررسی دکمه پاور

یکی از دلایل بالقوه روشن نشدن ال این وان شما اما روشن بودن چراغ مادربرد، مشکل در دکمه پاور روی کیس است. اگر اتصالات معیوب یا قطعی اتصال از منبع اصلی پیدا نکردید، ممکن است لازم باشد دکمه پاور را تعویض کنید. در هر صورت، عموماً ایده خوبی است که قبل از ادامه کار با یک متخصص مشورت کنید، زیرا کار با قطعات الکتریکی می تواند خطرناک باشد.

روش 2. بررسی پیچ های روی مادربرد

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان اگر all in one شما روشن نمی شود، اما چراغ مادربرد روشن است، یکی از دلایل احتمالی این است که شما از پیچ های نادرست برای ایستادن مادربرد استفاده می کنید. برای بررسی این موضوع، برد را از جعبه خارج کرده و سعی کنید آن را با پیچ گوشتی روشن کنید. اگر کار کرد، آن را با پیچ های صحیح دوباره در آن قرار دهید. هنگامی که از پیچ های مناسب استفاده کردید، همه چیز باید خوب باشد.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم اتصال به Wi-Fi در all in one

روش 3. بررسی حافظه ها

زمانی که all in one شما روشن نمی شود، اما چراغ مادربرد روشن است، ممکن است به خاطر حافظه ناسازگار یا معیوب باشد. اگر اخیراً حافظه جدیدی نصب کرده اید، سعی کنید آن را حذف کنید تا ببینید آیا این مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر بیش از یک ماژول حافظه دارید، سعی کنید به جز یک ماژول همه را حذف کنید تا ببینید

آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر. همچنین می‌توانید ماژول حافظه را با یک ماژول دیگر تعویض کنید تا ببینید آیا کار می‌کند یا خیر. اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نکرد، ممکن است مشکل از منبع تغذیه، مادربرد یا برخی قطعات دیگر باشد. روش های مختلفی را در این مقاله امتحان کنید یا برای کمک بیشتر با یک متخصص تماس بگیرید.

روش 4. بررسی باتری CMOS

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان معیوب بودن باتری CMOS دلیل بالقوه ای است که all in one شما روشن نمی شود، اما چراغ مادربرد روشن است. باتری CMOS به تامین انرژی تراشه BIOS کمک می کند که وظیفه راه اندازی ال این وان را بر عهده دارد. اگر باتری قدیمی یا معیوب باشد، ممکن است نتواند انرژی کافی را به تراشه بایوس تامین کند و باعث می شود ال این وان راه اندازی نشود.

سعی کنید باتری CMOS را بردارید و دوباره در جای خود قرار دهید تا بررسی کنید که آیا این مشکل است یا خیر. اگر این کار نکرد، سعی کنید باتری را با یک باتری جدید تعویض کنید. با عیب یابی هر یک از این مشکلات احتمالی، باید بتوانید ال این وان خود را در کمترین زمان دوباره راه اندازی کنید.

خرابی ال این وان

روش 5. بررسی فیوز آی سی

فیوز سوخته نیز ممکن است از روشن شدن صحیح ال این وان شما جلوگیری کند. واحد منبع تغذیه (PSU) را از نظر بوی سوختگی بررسی کنید. اگر متوجه بوی سوختگی شدید، احتمال دارد که یک یا چند قطعه داخلی PSU منفجر شده باشد. شما باید اجزای دمیده شده را پیدا کنید و آنها را با موارد جدید جایگزین کنید.

و کابل های غیر ضروری مانند کابل های درایو CDROM استفاده نشده را بردارید. این روش برای کاربرانی که دانش ال این وانی ندارند دشوارتر است. می توانید ال این وان خود را برای تست به مرکز تعمیرات تخصصی ببرید.

اتصال به برق و عدم روشن نشدن all in one

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان دلایل متعددی وجود دارد که چرا all in one شخصی حتی زمانی که به برق وصل است روشن نمی شود. یکی از دلایل می تواند این باشد که سیم برق به درستی به all in one یا پریز وصل نشده است. احتمال دیگر این است که منبع تغذیه all in one شخصی از کار افتاده است. گاهی اوقات، all in one شخصی روشن نمی شود، اما به دلیل عفونت ویروس یا بدافزار به برق وصل می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض منبع تغذیه HP EliteOne 800 G1

در این صورت باید اسکن ویروس را اجرا کرده و هر گونه نرم افزار مخرب را از سیستم خود حذف کنید. ممکن است در قسمت زیر راه حل مناسبی پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید که مشکل چیست، بهتر است با یک تکنسین ال این وان مشورت کنید که می تواند مشکل را تشخیص داده و برطرف کند.

روش 1. بررسی کابل

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان ابتدا کابل برق را بررسی کنید – ممکن است شل یا جدا شده باشد. اطمینان حاصل کنید که سیم به طور محکم به all in one شخصی و پریز وصل شده است. اگر اینطور است، سعی کنید سیم را از برق بکشید و دوباره وصل کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر. اگر کابل برق یدکی دارید، بهتر است آن را تعویض کنید.

اگر all in one همچنان روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا کلیدی روی سیم برق وجود دارد که ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد. اگر به نظر می رسد همه چیز با سیم برق درست است، گام بعدی این است که منبع تغذیه all in one شخصی را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، روش زیر را بخوانید.

روش 2. بررسی منبع تغذیه

all in one خود را از برق بکشید و آن را مستقیماً به پریز دیواری که می دانید کار می کند وصل کنید. مطمئن شوید که کلید برق پشت منبع تغذیه روشن است. اگر پریز به کلید چراغ وصل است، مطمئن شوید که سوئیچ نیز روشن است. اگر مشکل حل نشد، ال این وان را به پریز دیگری وصل کنید. اگر کار نکرد، بررسی کنید که آیا سیم برق شل یا معیوب است. در نهایت، ممکن است نیاز به تعویض منبع تغذیه داشته باشید، اگر همه موارد دیگر از کار بیفتند.

تعمیرات ال این وان

روش 3. بررسی مانیتور

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان مانیتور خود را بررسی کنید اگر ال این وان به نظر می رسد که در حال روشن شدن است، اما چیزی روی صفحه نمایش نمی بینید. همچنین باید بررسی کنید که کابلی که مانیتور شما را به ال این وان شما متصل می‌کند، شل نشده، آسیبی ندیده باشد یا مشکلی نداشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج all in one و حل آن

اگر بتوانید ال این وان دیگری را به مانیتور خود وصل کنید و عکس بگیرید، ممکن است کابل آن باشد که نیاز به تعویض دارد. اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نکرد، ممکن است مشکل از خود ال این وان باشد و باید راه حل های دیگری را امتحان کنید.

روش 4. گوش دادن به صدای بوق

وقتی برای اولین بار all in one شخصی خود را روشن می کنید، ممکن است یک بوق واحد پخش کنید. این معمولاً نشان دهنده این است که all in one شخصی همانطور که باید کار می کند. با این حال، اگر صدای بلند یا یک سری بوق، شبیه به کد مورس را می شنوید، احتمالاً به این معنی است که چیزی اشتباه است.

دفترچه راهنمای all in one شخصی خود را بررسی کنید یا به وب سایت سازنده بروید تا معنی صداها را ببینید. در برخی موارد، ممکن است بتوانید بدون هیچ مشکلی به استفاده از all in one شخصی خود ادامه دهید. با این حال، اگر all in one شخصی آنطور که باید کار نمی کند، برای جلوگیری از آسیب بیشتر، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

روش 5. بررسی مشکلات درونی

برای روشن بودن چراغ مادربرد و روشن نشدن ال این وان قطعات داخلی معیوب می تواند باعث این مشکل شود. این ممکن است یک مادربرد شکسته یا آسیب دیده، مدارهای شارژ آسیب دیده، کارت گرافیک معیوب یا مشکلات نرم افزاری باشد. اگر اخیراً all in one را باز کرده اید و اجزای آن را لمس کرده اید، الکتریسیته ساکن ممکن است باعث آسیب شده باشد.

اگر مشکوک هستید که یک قطعه داخلی باعث این مشکل شده است، ال این وان را برای تعمیرات ببرید یا برای جزئیات گارانتی و تعویض با سازنده صحبت کنید. در برخی موارد، ممکن است بتوانید خودتان مشکل را عیب یابی و رفع کنید. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید ممکن است مشکل الکتریسیته ساکن باشد، می توانید سعی کنید همه اجزا را از مادربرد جدا کرده و دوباره وصل کنید. همچنین می توانید رم را مجدداً تنظیم کنید یا باتری را تعویض کنید. اگر کار با اجزای all in one شخصی برایتان ناراحت کننده است، بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید.

بیشتر بدانید: معرفی Apple iMac Pro

0/5 (0 نقد و بررسی)