نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

all in one روشن نمی شود؟ اگر all in one شما روشن نمی شود، حتی زمانی که به برق وصل است، ممکن است منبع تغذیه، باتری، مادربرد، کارت گرافیک یا رم معیوب باشد. هنگام عیب یابی all in one که روشن نمی شود، با اصول اولیه شروع کنید. مطمئن شوید که دوشاخه سیم برق به پریز و به کامپیوتر وصل شده باشد. باتری و کانکتور برق all in one را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصال شل نشده است. اگر هنوز روشن نمی شود، ممکن است مشکل از یک قطعه داخلی باشد. برای علت اصلی خرابی all in one مطالب زیر را مطالعه نمایید.

علت اصلی خرابی all in one

بررسی سیم برق

برای علت اصلی خرابی all in one قبل از هر چیز، مطمئن شوید که all in one شما به برق وصل است. برای هر گونه پیچ خوردگی یا شکستگی که می تواند جریان برق را مختل کند، به سیم برق خوب و با دقت نگاه کنید. اگر جعبه ترانسفورماتور AC علائم تغییر رنگ، بوی سوختگی یا تاب برداشتن قطعات را نشان داد، احتمالاً باید تعویض شود.

اگر ایرادی در سیم برق پیدا کردید، آن را تعویض کنید. می توانید منابع تغذیه جایگزین را به صورت آنلاین، در خرده فروشان لوازم الکترونیکی یا با تماس با سازنده رایانه خود بیابید. اگر آسیبی به منبع تغذیه دیدید، آن را از دیوار و all in one جدا کنید تا زمانی که بتوانید آن را تعویض کنید.

اتصالات و باتری سالم و مناسب

هنگامی که منبع تغذیه معیوب را رد کردید، کانکتور برق خود all in one را بررسی کنید. کانکتورهای برق ممکن است به مرور زمان شل شده و از کار بیفتند. اگر آسیب آشکاری به کانکتور برق یا قطعات شل و لق شده است، ‌all in one را برای تعمیر بیاورید. در صورت امکان، باتری را از all in one خارج کنید و سعی کنید آن را فقط با منبع تغذیه وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای کامل به روزرسانی نرم افزار all in one

اگر all in one بدون باتری روشن می شود، باتری را تعویض کنید تا به درستی شارژ و روشن شود. برخی از تولیدکنندگان مانند اپل به شما اجازه نمی دهند که خودتان باتری را خارج کنید، در این صورت all in one را برای تعویض باتری داخلی وارد کنید.

گرمای بیش از حد

برای علت اصلی خرابی all in one اکثر پردازنده های all in one دارای محافظ حرارتی داخلی هستند که کامپیوتر را خاموش می کند. all in one دوباره روشن نمی شود تا زمانی که سیستم خنک شود. اگر از رایانه روی تخت، بالش یا سایر سطوح نرم استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دریچه‌های رایانه مسدود نشده‌اند و هوای داغ به درستی جابجا شده است. all in one که به درستی هواگیری نمی کند ممکن است فن معیوب داشته باشد که باید تعویض شود. اگر all in one شما داغ است، قبل از اینکه بخواهید دوباره آن را روشن کنید، بگذارید کاملا خنک شود. all in one که پس از خنک شدن دوباره روشن می شود به احتمال زیاد مشکل گرمای بیش از حد دارد.

مشکلات داخلی

اگر مشکلی در منبع تغذیه، باتری یا داغ شدن بیش از حد پیدا نکردید، ممکن است یک قطعه داخلی معیوب باعث این مشکل شده باشد – برای مثال، یک مادربرد شکسته یا آسیب دیده، یا مدارهای شارژ آسیب دیده، کارت گرافیک معیوب، رم یا مشکلات نرم افزاری . اگر اخیراً رایانه را باز کرده اید و اجزای آن را لمس کرده اید، الکتریسیته ساکن ممکن است باعث آسیب شده باشد. اگر مشکوک هستید که یک قطعه داخلی باعث این مشکل شده است، کامپیوتر را برای تعمیرات ببرید یا برای جزئیات گارانتی و تعویض با سازنده صحبت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش تعمیر روشن نشدن ال این وان

بیشتر بدانید: معرفی HP Pavilion 24 All-in-One (2020)

0/5 (0 نقد و بررسی)