نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایا و جنبه های منفی خرید رایانه شخصی ال این وان

رایانه های شخصی ال این وان (AiO) نوعی لپ تاپ برای میز کار شما هستند. آنها واحدهای خودگردان هستند. شما یک نمایشگر و تمام سخت افزار کامپیوتر پشت آن در یک بسته بندی ظریف و باریک دارید. بسیاری از تولیدکنندگان مشهور مانند ASUS، Dell، مایکروسافت و لنوو رایانه های شخصی ال این وان را تولید می کنند، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا به جای نمایشگر دسکتاپ استاندارد و جداگانه، یکی را بخواهید. در اینجا چهار مزیت و چهار نکته منفی برای خرید یک کامپیوتر ال این وان آورده شده است تا به شما کمک کند تا در مورد خرید نهایی تصمیم بگیرید.

حمل و نقل رایانه های شخصی ال این وان آسان تر است

رایانه های شخصی رومیزی معمولاً فقط بر اساس این واقعیت که انتقال مانیتور، برج، کابل ها و وسایل جانبی کمی دردسر دارد، محدود به دفتر یا خانه شما می شوند.

درصورتی که مجبور باشید یک کامپیوتر ال این وان حمل کنید، معمولاً به دنبال یک واحد کابل هستید. اگر یک ال این وان با صفحه نمایش لمسی دارید، می توانید از حمل وسایل جانبی مانند صفحه کلید و ماوس نیز صرف نظر کنید.

اگرچه حمل و نقل رایانه های شخصی ال این وان نسبت به رایانه های رومیزی استاندارد آسان تر است، اگر کسی بیش از ساکن بودن در حال حرکت هستید، می خواهید یک لپ تاپ بگیرید.

رایانه های شخصی ال این وان فضای کمتری را اشغال می کنند

رایانه های شخصی ال این وان هر روز لاغرتر می شوند، تا حدی که می توانید یکی را به عنوان مانیتور استاندارد اشتباه بگیرید. اینطور نیست داخل آن همه سخت افزار مورد نیاز برای اجرا وجود دارد. چه در خانه خود یک منطقه کوچک داشته باشید، به یک نصب چند رایانه نیاز دارید و نه می خواهید دو یا سه برج در پای خود داشته باشید، یا تعداد زیادی رایانه شخصی در یک محیط اداری دارید، برج پیوست همراه با رایانه رومیزی استاندارد می تواند فضای زیادی را آزاد کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض بلندگوی چپ all in one iMac Intel 20

در دفتر یادداشت، نداشتن دسته ای از کابل ها که به برج ها مانیتور متصل می کنند، باعث می شود همه چیز برای هر مشتری بالقوه ای که برای بازدید از آن بازدید می کند، مناسب تر باشد.

رایانه های شخصی ال این وان می توانند تجربه صفحه لمسی را برای شما فراهم کنند

در چند سال گذشته صفحه های لمسی بسیار پیشرفت کرده اند و اکنون بسیاری از لپ تاپ های ویندوز و رایانه های شخصی ال این وان از آنها بهره می برند. ویژگی لمسی برای کارهای هنری و طراحی بسیار مناسب است، به خصوص اگر چیزی با پشتیبانی از قلم مانند Microsoft Surface Studio به دست بیاورید.

همچنین برنامه های خاصی برای ویندوز 10 وجود دارد که فقط با صفحه لمسی و به ویژه خودکار بهتر کار می کنند. اگر مدت زمان طولانی است که از یک تبلت استفاده می کنید و اکنون می خواهید به یک PC قوی تر ارتقا پیدا کنید، یک ال این وان با صفحه لمسی بلافاصله آشنا می شود و قابلیت های اضافه شده را از دست نمی دهید.

تنظیم رایانه های شخصی ال این وان راحت تر است

همه در اطراف کامپیوتر راحت نیستند. شاید آنها تاکنون از محصولات اپل استفاده کرده اند، یا شاید هرگز وقت لازم را برای آشنایی با نحوه کار یک کامپیوتر صرف نکرده اند. اگر در حال خرید اولین رایانه شخصی خود هستید، ممکن است سادگی یک ال این وان را به خود جلب کنید.

برای تنظیم آن، اساساً آن را به پریز برق متصل می کنید، دکمه روشن / خاموش را می فشارید و بوت شدن ویندوز 10 را مشاهده می کنید. راه اندازی یک رایانه رومیزی از قبل ساخته شده چندان دشوار نیست – شما باید مانیتور، بلندگوها و هر کابل دیگر را به برق متصل کنید – و همچنین برای کاربر جدید گزینه مناسبی است.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین کامپیوترهای ال این وان

رایانه شخصی که قطعاتی را تهیه کنید که باید کنار هم قرار دهید، سرنوشت شخصی خواهد بود که زمان زیادی را صرف سخت افزار نکرده است. نکته آخر: اگر در بازی رایانه شخصی تازه وارد هستید، یک ال این وان تقریباً ساده است.

سخت افزارهای رایانه های شخصی ال این وان مشکل است

رایانه های شخصی ال این وان جمع و جور و جذاب هستند، اما اگر کاملاً بتوانید وارد آنها شوید، سخت تر کردن آنها بسیار دشوار است. زمان زیادی از سخت افزار موجود در آن لحیم شده یا غیرقابل دسترسی است. از طرف دیگر، یک برج دسکتاپ استاندارد قابل باز شدن است و فضای زیادی در داخل وجود دارد. سخت افزار معمولاً می تواند به محتوای قلب شما منتقل شود.

چرا با رایانه شخصی خود سر و صدا می کنید؟ شاید یک سخت افزار مانند درگاه USB خراب شود. در یک رایانه رومیزی استاندارد، تا زمانی که دانش فنی داشته باشید، می توانید خودتان امور را تعمیر کنید. با این حال، در رایانه شخصی ال این وان، باز کردن آن ممکن است خلاف ضمانت باشد یا در واقع دستیابی به قطعه معیوب غیرممکن است.

در این صورت شما باید کل واحد را برای تعمیر بفرستید و یک رایانه شخصی خواهید داشت. این به خصوص اگر نمایشگر خراب شود بسیار ناامید کننده است، زیرا با یک رایانه دسک تاپ استاندارد می توانید از رایانه در حالی که مانیتور تعویض یا تعمیر می شود، استفاده کنید.

به روزرسانی رایانه های شخصی ال این وان مشکل تر است

سخت افزار موجود برای یک کامپیوتر در حال بهبود مداوم است. حتی اگر یک رایانه شخصی با قطعات پیشرفته بخرید، احتمالاً ظرف چند ماه (اگر نه زودتر) تاریخ می رود. از آنجا که رایانه یک سرمایه گذاری است، سازگاری با این واقعیت دشوار است که این چیزی که برای آن پول زیادی خرج کرده اید اکنون دیگر بهترین چیز برای آن نیست.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک iMac Intel 27

برای مبارزه با منسوخ شدن سخت افزار، کامپیوترهای رومیزی استاندارد به راحتی قابل ارتقا هستند. برج را باز می کنید، سخت افزار قدیمی را بیرون می آورید (مثلاً یک کارت گرافیک بگویید) و مورد جدیدی را که تازه خریداری کرده اید، باز می کنید.

رایانه های شخصی ال این وان معمولاً از این طریق کار نمی کنند. فضای زیادی برای کار وجود ندارد، بنابراین حتی اگر بتوانید داخل آن شوید، سخت افزار قدیمی را بیرون بیاورید، چیز جدیدی قرار دهید، باید قطعه خاصی باشد که دقیقاً متناسب باشد. این همچنین سخت افزاری را که می توانید در ال این وان قرار دهید محدود می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)