نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

5 دلیل مهم برای داشتن یک کامپیوتر رومیزی ال این وان

اگر به دنبال یک کامپیوتر رومیزی جدید هستید اما مطمئن نیستید کدام گزینه مناسب شماست، باید یک کامپیوتر رومیزی ال این وان را در جستجوی خود بگنجانید.

کامپیوتر رومیزی HP all-in-one برای ایجاد تعادل بین عملکرد و فرم، با در نظر گرفتن چندین مدل از بازار با نیازهای مختلف کاربر، در نظر گرفته شده است. اگر این کامپیوتر ها برای شما جدید هستند یا فقط قانع نشده اید، به یاد داشته باشید که آنها نسیمی برای راه اندازی هستند.

در حقیقت، حتی کاربرانی که دانش کامپیوتر محدودی دارند می توانند ظرف چند دقیقه از بسته بندی استفاده کنند. مطمئن نیستید که یک کامپیوتر رومیزی ال این وان برای شما مناسب است؟ در اینجا برخی از مهمترین دلایل محبوبیت این انتخاب کامپیوتر رومیزی آورده شده است و ممکن است بهترین راه حل برای نیازهای شما در زمینه محاسبات در مشاغل، دفاتر خانگی یا خانواده شما باشد.

کامپیوتر ال این وان چیست؟

ممکن است اکثر افراد اصطلاحی را که اغلب استفاده می شود نشنوند، اما یک کامپیوتر ال این وان (که اغلب به آن AiO گفته می شود) در فضاهای کاری مدرن امری عادی است. به ساده ترین اصطلاح، این کامپیوتر ای است که به جای داشتن برج کامپیوتر ای جدا از صفحه نمایش، تمام اجزای دسک تاپ را در یک واحد محصور شده ترکیب می کند. عملکرد آن به همان ترتیب دسکتاپ سنتی است، اما به طور معمول دارای مشخصات کوچکتر است و فضای بسیار کمتری را اشغال می کند.

تفاوت عمده دیگری که بین دسکتاپ ال این وان و یک دسکتاپ معمولی وجود دارد این است که شما به طور کلی یک کامپیوتر AiO را با ارتقا up مورد نظر خود خریداری می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک iMac Intel 27

کیس کامپیوتر شخصی ال این وان مانیتور است، بنابراین بعید است بدون کمک یک متخصص، آن را برای تغییر قطعات یا ارتقا space فضای ذخیره سازی باز کنید.

کامپیوتر های رومیزی سنتی بزرگتر هستند، بخشی به این دلیل که موارد ذخیره سازی آنها حاوی فضای خالی است. اگرچه این فضا دسترسی به قطعات یا به روزرسانی اجزای دستگاه را آسانتر می کند، اما اگر موارد اضافی را اضافه نکنید، هدر می رود

یک کامپیوتر رومیزی ال این وان فضای هدر رفته ندارد زیرا برای تجربه جمع و جورتر از هر اینچ مربع نهایت استفاده را می کند.

مزایای کامپیوتر های رومیزی HP all-in-one چیست؟

  1. صرفه جویی در فضا

مارک HP AiO دارای چندین مزیت بارز نسبت به کامپیوتر رومیزی سنتی است. همانطور که گفته شد، این طراحی باریک تر است که فضای کلی کمتری نسبت به برج بزرگتر و پیکربندی مانیتور اشغال می کند.

بسیاری از دفاتر برای یافتن مکان هایی برای قرار دادن کامپیوترها تلاش می کنند، بنابراین ممکن است در پایین اتاق، در یک کابینت غبارآلود، یا مکانهایی که به سختی در داخل اتاق کار قرار دارند، پیدا شوند. وقتی در نظر می گیرید که برخی از مشاغل صدها دسکتاپ – اگر نه هزاران بار – برای ذخیره دارند و در نهایت باید به دفع کامپیوتر روی بیاورند، با استفاده از کامپیوتر شخصی ال این وان می توانید فضای قابل توجهی را در دفاتر کاری که قبلاً تنگ شده اند، صرفه جویی کند.

  1. زیبایی

همه چیز در یک دستگاه اغلب با توجه به اندازه خریداری می شود، بنابراین طراحی آن از نظر زیبایی از نظر زیبایی و زیبایی از بسیاری از کامپیوتر های رومیزی سنتی خوشایندتر است.

به عنوان مثال میز کار HP Pavilion 24 اینچی All-in-One را در نظر بگیرید. این یک ظاهر کاملاً مینیمالیستی و با یک رنگ سفید پیچیده Blizzard White دارد که به طور یکپارچه با هر موضوع طراحی دفتر ادغام می شود. شاسی براق آن تقریباً جایی را اشغال نمی کند و دوربین داخلی را می توان در صورت عدم استفاده ذخیره کرد.

  1. آن را به هرجایی ببرید

در حالی که بسیاری از کاربران از اینکه کامپیوتر خود را در یک مکان بگذارند خوشحال خواهند شد، اما زیبایی یک چیز همه در این است که می توانید آن را با خود ببرید. این میزهای کوچک و سبک تر ال این وان را می توان بدون تماس با بخش فناوری اطلاعات، برداشت و به اتاق یا دفتر دیگری برد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن

وزن آنها کمتر از 12 پوند است و کسانی که دارای صفحه نمایش لمسی داخلی هستند حتی نیازی به استفاده از ماوس یا صفحه کلید نخواهند داشت. برای دفاتر یا خانواده هایی که مشترک هستند، یا برای مواقعی که شما نیاز به ارائه سخنرانی دارید، میز کار ال این وان لحظه آماده است.

  1.  ویژگی های خود را انتخاب کنید

اگر فکر می کنید برای داشتن تجربه نمایشگر صفحه لمسی به یک لپ تاپ برتر HP نیاز دارید، دوباره فکر کنید.

HP Pavilion All-in-One دارای صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی Full HD (FHD) است که آن را برای کارهای خلاقانه عالی می کند. همچنین برای مواردی که می خواهید صفحه کلید بی سیم و ماوس خود را خاموش کنید تا واقعاً با پروژه های شما عملی شود، ایده آل است.

بسیاری از کاربران ال این وان نفر به دلیل این مزیت ابتکاری، که به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه است، این گزینه را نسبت به دسک تاپ انتخاب کرده اند. همچنین با این مدل های به روز شده از HP® دیگر لازم نیست بین صفحه لمسی و قدرت محاسبه یکی را انتخاب کنید.

HP Sprout Pro AiO نوآوری اساسی است که ترکیبی از یک دسکتاپ قدرتمند ال این وان با فناوری صفحه لمسی و یک سیستم اسکن سه بعدی برای استفاده در منازل یا مشاغل است. هنگام اسکن و طراحی می توانید آن را در آزمایشگاه سازنده خود یا با خدمات چاپی مدیریت شده HP ادغام کنید بدون اینکه هرگز از میز کار خود خارج شوید.

اگر HP Sprout را انتخاب کنید، یک کامپیوتر ال این وان به دست می آورید که امکان ایجاد فرصت در کوچکترین فضاها را نیز دارد.

  1. در مصرف انرژی و نگهداری صرفه جویی کنید

بسیاری از سردردهایی که دسک تاپ های سنتی ایجاد می کنند با جابجایی به یک کامپیوتر ال این وان مشکل برطرف می شوند. برج های دسک تاپ گرد و خاکی، بلند و پرمشغله می توانند پر سر و صدا شوند و گرمای ناخواسته ای را در یک اتاقک تنگ شده از قبل ایجاد کنند. کامپیوتر های رومیزی HP all-in-one با صرفه جویی در مصرف انرژی با این مسائل مقابله می کنند و به آنها امکان می دهند ساکت بمانند و نوع گرمای ناشی از همتایان بزرگتر و غالباً دست و پا گیرشان را ندهند.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی HP Envy 32 All-in-One

بدون گرد و غبار نگه داشتن ال این وان دستگاه آسان تر است زیرا دستگاه درست روی میز شما قرار می گیرد و در آنجا به راحتی تمیز می شود. با کمبود درگاه و دهانه کمتر، می توان با کمترین تلاش این کامپیوترهای براق و کوچک را از بین برد و از آنها مراقبت کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)