نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

وقتی از پروژکتور استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید

اگر از پروژکتور خود استفاده نمی کنید، باید خاموش باشد. خاموش کردن پروژکتور باعث می شود قبل از استفاده بعدی خنک شود. بنابراین حتی اگر قصد دارید در عرض نیم ساعت چیزی را تماشا کنید، ارزش این را دارد که آن را خاموش کنید تا از گرمای ثابت لامپ و وسایل الکترونیکی فاصله بگیرد. همچنین می توانید از تنظیمات خاموش کردن خودکار همراه با پروژکتور خود استفاده کنید تا مطمئن شوید خاموش است بدون اینکه نیازی به فکر کردن در مورد آن داشته باشید.

پروژکتور را دورتر قرار دهید

ساده است، درست است؟ هرچه پروژکتور دورتر باشد، کمتر از آن صدای فن خواهید شنید. شما می خواهید پروژکتور حداقل 6 فوت از منطقه نشیمن و در یک ارتفاع بالاتر فاصله داشته باشد. هرچه دورتر باشد، وقتی صحبت از صدا می شود بهتر است.

جابجایی صندلی هایتان ممکن است آسانتر از جابجایی پروژکتور باشد. اگر پروژکتور HD یا 4k دارید، می توانید نزدیک به صفحه بنشینید، اما با وضوح پایین تر، می خواهید عقب بنشینید.

آیا برای پروژکتور خود به یک پد خنک کننده نیاز دارید؟

احتمالاً برای پروژکتور خود نیازی به پد خنک کننده ندارید. پیروی از بهترین روش ها مانند نگه داشتن فضای باز در اطراف پروژکتور باید برای خنک نگه داشتن و نسبتاً ساکت بودن پروژکتور کافی باشد.

اما اگر بخواهید به دلیل بلند بودن فن، کمی خنک کننده به پروژکتور خود اضافه کنید، احتمالاً یک پد خنک کننده این کار را نمی کند. پد های خنک کننده برای لپ تاپ ها در نظر گرفته شده اند. آنها هوای تازه را به ته لپ تاپ می رسانند، جایی که بسیاری از لپ تاپ ها (به خصوص لپ تاپ های قدیمی) گرما می گیرند.

این مطلب را از دست ندهید   علت گرم شدن پروژکتور

پروژکتورها گرما را از پایین تخلیه نمی کنند. ممکن است گردش هوا را در قسمت پایین دستگاه کمی بهبود ببخشید، اما واقعاً این همه موثر نیست.

علاوه بر این، استفاده از پد های خنک کننده می تواند ضمانت شما را باطل کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که چاپ خوب را بخوانید.

آیا نویز پروژکتور شما مشکلی دارد؟

سر و صدای پروژکتور شما فقط در صورتی مشکل ساز می شود که برای شما یا یکی از اعضای خانواده شما مشکل ایجاد کند. اگر صدای هولناک پروژکتور شما را اذیت نمی کند یا تجربه مشاهده شما را قطع نمی کند، نیازی نیست که در این مورد کاری انجام دهید.

در حقیقت، یک پروژکتور پر سر و صدا به نوعی کار خوبی است زیرا حداقل به این معنی است که طرفدار پروژکتور شما وظیفه خود را انجام می دهد. البته، اگر بیش از حد در حال کار است، ممکن است به این معنی باشد که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد باید برخی تغییرات را اعمال کنید، اما در بیشتر موارد، نویز فن به معنای کار پروژکتور همانطور که باید کار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)