نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

وب کم داخلی در مقابل وب کم های خارجی

اکنون اکثر لپ تاپ های مدرن و رایانه های ال این وان همراه با وب کم های یکپارچه در نمایشگر عرضه می شوند. در حالی که استفاده از این مدل های داخلی راحت تر است، مدل های وب کم خارجی دارای مزایایی هستند. اینکه کدام گزینه برای شما و کارکنان شما بهترین کار را داشته باشد، بستگی زیادی به نحوه استفاده از دستگاه برای تماس ویدیویی و سایر اهداف دارد.

راه اندازی و هزینه

وب کم های داخلی در هزینه رایانه شما لحاظ می شوند و به نصب دیگری نیاز ندارند – آنها معمولاً مستقیماً از سازنده آماده می شوند و تمام نرم افزارها و درایورهای مربوطه از قبل نصب شده اند.

در مقابل، وب کم های خارجی به هزینه اضافی نیاز دارند و باید به صورت دستی نصب و راه اندازی شوند. در حالی که بیشتر وب کم های خارجی در تنظیمات اولیه به مقدار کمی نیاز دارند و به محض اتصال به اینترنت عمدتا آماده استفاده هستند، اما در نظر گرفتن این مسئله هنوز هم قابل توجه است.

ارتقا و نگهداری

شما از وب کم داخلی که با رایانه همراه است چاره ای ندارید، در حالی که با انتخاب وب کم به شما امکان می دهد یکی از نیازهای خود را از نظر قیمت، وضوح و ویژگی ها انتخاب کنید. به همین ترتیب، جایگزینی یا به روزرسانی وب کم خارجی بسیار آسان تر از یک دوربین داخلی است.

اگر مشکلی در وب کم داخلی وجود دارد، باید صفحه نمایش را باز کنید تا به لنز و سیم کشی آن برسد، در حالی که دسترسی به یک مدل خارجی بسیار آسان تر است. روند عیب یابی با وب کم خارجی بسیار ساده تر است – می توانید آن را به رایانه دیگری متصل کنید تا بررسی کنید که هنوز کار نمی کند، به عنوان مثال، این کار با یک مدل داخلی امکان پذیر نیست.

این مطلب را از دست ندهید   کامپیوتر رومیزی ال این وان

محدوده و قابلیت حمل

قرارگیری وب کم های خارجی دشوارتر است (به عنوان مثال بالای مانیتور) اما انعطاف پذیرتر نیز می باشد: شما می توانید به راحتی سر وب کم را از چرخاندن کل لپ تاپ خود بچرخانید. مدل های خارجی برای موقعیت های نظارتی از راه دور بسیار مناسب ترند – به عنوان مثال قرار دادن آنها بر روی پنجره یا در بسیار راحت تر است.

اگر با یک لپ تاپ در حال حرکت هستید، یک وب کم داخلی دارای لبه است، زیرا همه چیز در خود رایانه یکپارچه است – هیچ دستگاه و سیم اضافی برای فکر کردن در مورد بسته بندی و بسته بندی وجود ندارد.

کیفیت برتر

وب کم های خارجی فضای بیشتری برای لنزها و سایر وسایل الکترونیکی دارند، بنابراین به طور معمول وضوح بهتر، عکس ها و فیلم ها با کیفیت بهتر و صدای با کیفیت بهتر را ارائه می دهند.

اگر کیفیت صدا و تصویر از اهمیت بالایی برخوردار است، وب کم خارجی با کیفیت بالا بهتر از یک وب کم داخلی استاندارد، نیاز شما را برآورده می کند. میکروفون های استریو، لنزهای زاویه دید عریض و قابلیت های پیشرفته فوکوس خودکار، همه ویژگی هایی هستند که انتظار دارید در وب کم های خارجی گران تری پیدا کنید که معمولاً در مدل های مجتمع در دسترس نیستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)