نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

لپ تاپ در مقابل ال این وان

یکی از بزرگترین تصمیمات هنگام خرید رایانه تجاری، خرید لپ تاپ یا ایستگاه کاری رومیزی است. پاسخ قطعی برای این سوال مشترک وجود ندارد، زیرا هر دو دارای مزایا و معایبی هستند. در نهایت، این به نیازهای فعلی و محیطی که در آن کار می کنید بستگی دارد.

قابل حمل بودن

بزرگترین مزیت لپ تاپ ها قابلیت حمل آنهاست. این راه حل های ال این وان شامل کل سیستم رایانه شما در یک واحد حمل آسان است. در مقابل، حمل و نقل ایستگاه های کاری دشوار است، زیرا شما باید اجزا را از برق بکشید و روش های ایمن را برای حمل همه چیز بدون آسیب دیدن پیدا کنید.

باتری های یکپارچه با حفظ تا چندین ساعت کار حتی در صورت قطع شدن از منبع تغذیه، قابلیت حمل لپ تاپ را افزایش می دهند. اکثر ایستگاه های کاری دسک تاپ برای کار به منابع انرژی خارجی متکی هستند، بنابراین شما را به چنین منابعی متصل می کنند.

اندازه

لپ تاپ ها به طور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر از ایستگاه های کاری هستند. بسته به نیاز شما، این می تواند یک مزیت یا ضرر باشد. گرچه حمل و نقل و اشغال فضای میز کار راحت تر است، اما لپ تاپ ها به طور معمول دارای صفحه نمایش و صفحه کلید کوچکتر از ایستگاه های کاری دسک تاپ هستند.

اگر کل روز کاری خود را در یک مکان بگذرانید، به دلیل صفحه کلید در اندازه کامل، صفحه نمایش بزرگتر با زاویه دید ارگونومیک تر و در صورت استفاده از آنها، چندین نمایشگر احتمالاً در یک ایستگاه کاری راحت تر خواهید بود.

این مطلب را از دست ندهید   دلیل کندی ال این وان

قدرت و ظرفیت

اگرچه لپ تاپ های مدرن می توانند عملکردی نزدیک به دسک تاپ را ارائه دهند، اما این سیستم های سطح بالا قیمت بسیار بالاتری دارند و هنوز هم با قدرت پردازش خام یک دسک تاپ سطح بالا مطابقت ندارند. اگر تمام آنچه که شما به دنبال آن هستید بیشترین قدرت پردازش برای پول شماست، نمی توان ایستگاه کاری دسک تاپ را پشت سر گذاشت.

ایستگاه های کاری معمولاً از پردازنده های سریعتر، ماژول های حافظه بیشتر و هارددیسک های بزرگتر نسبت به سیستم های لپ تاپ پشتیبانی می کنند و اجزای سازنده آنها قیمت کمتری دارند. اگر به قابلیت حمل و نقل نیاز ندارید، با چسبیدن به یک ایستگاه کاری در هزینه کسب و کار خود صرفه جویی خواهید کرد.

قابلیت ارتقا

ساختار کوچکتر و یکپارچه لپ تاپ نیز باعث می شود تا آنها به سختی به روز رسانی یا تعمیر شوند. لپ تاپ های مدرن معمولاً گزینه های نسبتاً ساده ای را برای مواردی که معمولاً به روزرسانی می شوند مانند RAM، دیسک سخت و باتری ارائه می دهند، اما اگر صفحه، وب کم، صفحه کلید، صفحه لمسی یا بلندگوهای شما از بین می روند، جایگزینی آنها کار ساده ای نیست.

در مقابل، طراحی مدولار رایانه رومیزی امکان جابجایی چنین وسایل جانبی را آسان می کند، معمولاً بدون اینکه هرگز پرونده شما باز شود. علاوه بر این، این طراحی مدولار محدودیت کمتری را در اندازه و مشخصات قطعات تعویض شما تحمیل می کند، بنابراین شما می توانید محصولات بیشتری را از بین آنها انتخاب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)