نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایا و معایب رایانه شخصی ال این وان

در یک رایانه شخصی ال این وان رایانه کاملاً در مانیتور گنجانده شده است. این امر آن را به گزینه جالبی برای ترکیب سنتی میزکار و صفحه نمایش جداگانه تبدیل می کند. برای اینکه بفهمید رایانه شخصی ال این وان چیز مورد نظر شما است یا خیر، بزرگترین مزایا و معایب را ذکر کرده ایم.

به نظر شیک و منظم است

ال این وان طراحی زیبا دارد، به خصوص در مقایسه با کیس های رایانه ای غالباً و خسته کننده تر. اگر به دنبال یک کامپیوتر برای قرار دادن یک نقطه مرکزی در اتاق نشیمن خود هستید، یک رایانه شخصی ال این وان گزینه جالب به دلیل ظاهر خوب آن است. علاوه بر این، برای اتصال یک کامپیوتر ال این وان کامپیوتر به کابل های کمتری نیاز دارید. 1 یا 2 کابل اغلب کافی هستند، به خصوص اگر با ماوس و صفحه کلید بی سیم کار می کنید.

به فضای کمتری احتیاج دارید

از آنجا که نیازی به یافتن نقطه ای برای یک کیس رایانه جداگانه نیست، رایانه شخصی ال این وان فضای کمتری را اشغال می کند. اگر به دنبال رایانه برای مکانی با فضای کم هستید یا میز کارتان خیلی بزرگ نیست، بسیار مفید است. همچنین اغلب می توانید رایانه های شخصی همه را در میزهای آشپزخانه پیدا کنید. در آنجا معمولاً فضای کافی وجود دارد.

به روز رسانی دشوارتر است

اگر متوجه شوید که یک سال پس از خرید به کمی RAM یا فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارید، به روزرسانی یک دسک تاپ (معمولی) بسیار آسان است. در بیشتر موارد کامپیوتر حتی کشوهای خالی وجود دارد که می توانید یک هارد دیسک یا SSD اضافی نصب کنید. به روزرسانی با همه چیز در یک کار بسیار دشوارتر است. قطعات اغلب لحیم می شوند یا جایی برای RAM اضافی یا فضای ذخیره سازی اضافی وجود ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای داخلی All in one

چیزی شکست؟ همه چیز را جایگزین کنید

اگر بخشی از رایانه شخصی ال این وان دستگاه خراب شود، این احتمال وجود دارد که نتوانید قسمت جداگانه را تعویض کنید، به خصوص در مورد صفحه نمایش. شما باید همه چیز را جایگزین کنید. با یک کامپیوتر و مانیتور جداگانه، تعویض قطعه بسیار راحت تر است. اگر نمایشگر شما خراب شد، لازم نیست بلافاصله دسکتاپ جدیدی خریداری کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)