نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه جلوگیری از گرم شدن بیش از حد یک پروژکتور

این مقاله قصد دارد تا به شما بینش دیگری درمورد اینکه چرا پروژکتور بیش از حد بلند می شود، به طور بالقوه بیش از حد گرم می شود، اتاق شما را بیش از حد گرم می کند و برخی موضوعات دیگر در این راستا، به شما ارائه می دهد. این مشکلات یک اتفاق کامل و غیر طبیعی نیست. این نیز یکی از مواردی است که احتمالاً به کمک خارجی زیادی احتیاج ندارد. خواهید فهمید که بسیاری از کارهای ضروری برای انجام کارهایی است که امروز می توانید بدون کمک خارجی انجام دهید.

بنابراین چگونه می توانید از گرم شدن پروژکتور خود جلوگیری کنید؟

بهترین کارهایی که می توانید برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد پروژکتور خود انجام دهید قرار دادن آن در محلی است که می تواند تهویه شود، فیلتر هوا را تغییر دهید، زیر آن یک پد خنک کننده قرار دهید (اگر در یک قفسه باشد) و جریان هوا بیشتری در اتاق ایجاد کنید. ما در مورد تمام این جنبه ها با جزئیات بیشتری در طول مقاله صحبت خواهیم کرد.

چرا پروژکتور شما بیش از حد گرم می شود

پروژکتورها قبل از تصویر در تصویر باید تا دمای مشخصی گرم شوند. دمای داخلی مورد نیاز بسیار بالاتر از دمای اتاق است. قبل از اینکه لامپ بتواند طیف وسیعی از رنگها را روی چرخ رنگ نشان دهد، باید تا دمای مشخصی گرم شود. به همین دلیل است که پروژکتورها باید یکبار روشن شوند تا گرم شوند. برای اینکه پروژکتورها بیش از دو دقیقه کار کنند، به جریان مداوم هوای پاک نیز نیاز دارند.

این مطلب را از دست ندهید   کارت خوان SD iMac 27 All in one

در مکانی نیست که بتواند گرما را تهویه کند

واقعاً خوب توجه کنید تا مطمئن شوید در مکانی نیست که خروجی گرمای خارج از آن فقط در اطراف پروژکتور گیر کند. جمع کردن آن در یک قفسه نزدیک به سقف می تواند دلیل اصلی این مسئله باشد. همچنین مطمئن شوید که در زیر سطحی قرار نداشته باشد که اگر مانند یک پروژکتور رو به زمین باشد مانند فرش سر را جذب می کند.

قادر به فیلتر کردن گرد و غبار به طور موثر نیست

پروژکتورها در حقیقت دارای فیلترهای هوا هستند که گرد و غبار را از سخت افزار داخلی دور می کند. اگر پروژکتور خیلی قدیمی باشد، فیلتر هوا ممکن است گاهی پر شود یا بی اثر شود. جمع شدن گرد و غبار پروژکتور را وادار می کند تا برای تنظیم اجزای داخلی خود بیشتر کار کند.

فضای اتاق معمولاً بیش از حد گرم، گرفتگی یا کوچک است

این یکی از چالش هایی بود که من با راه اندازی اولین پروژکتور خانواده ام داشتم. این اتاق در یک اتاق کوچک بود و در طول ماههای تابستان اتاق فاقد AC کافی در اتاق بود. ما مجبور شدیم طرفداران بیشتری را در اتاق قرار دهیم تا پروژکتور ما اتاق را گرم نکند و سپس بیش از حد گرم شود.

در موارد کمتر معمول، پروژکتورهای بیش از حد گرم اگر این مدل را خریداری کنید، از ویژگی های مدل های قدیمی است. در این موارد، ارزش آن را دارد که با شرکت واقعی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند در این زمینه کاری انجام دهند.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی سمت چپ iMac Intel 27
0/5 (0 نقد و بررسی)