نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

5 بهترین رایانه HP  ال این وان برای هر نیاز

در حالی که رایانه رومیزی سنتی فرمی برج است که همه ما با آن آشنا هستیم، رایانه شخصی All-in-One (AiO) یک تنظیمات بسته بندی شده است که دارای بسیاری از مزایای رایانه های رومیزی و لپ تاپ است. گرچه رایانه ال این وان به اندازه لپ تاپ یا رایانه لوحی قابل حمل نیست، اما به اندازه رایانه سنتی نیز حجیم نیست و می تواند در فضاهای تنگتر جای بگیرد. بیایید اکنون قبل از بررسی 5 بهترین رایانه HP AiO برای هر نوع نیاز، دقیقاً به این نوع رایانه بپردازیم.

  1. رایانه شخصی HP ProOne 600 G4 21.5 اینچی لمسی All-in-One PC

رایانه شخصی HP ProOne 600 G4 AiO یک رایانه تجاری سطح بالا است که در هر محیط اداری عالی کار خواهد کرد. با یک صفحه مجهز به صفحه نمایش 21.5 اینچی مجهز به ضد تابش خیره کننده، می توانید کار خود را عملی کنید. همچنین می توانید بدون نگرانی از خستگی چشم، در طول روز به راحتی از آن استفاده کنید. به علاوه، این رایانه با یک ترابایت حافظه HDD همراه است، بنابراین می توانید تمام پرونده های مهم خود را به صورت محلی ذخیره کنید.

برای تکمیل این ویژگی ها، HP ProOne 600 از قبل با Windows 10 Pro 64 بارگیری می شود. این محصول معمولاً با قیمت تقریبی 200 دلار خرده فروشی می شود و شامل ویژگی های امنیتی اضافی مانند Secure Boot، رمزگذاری دستگاه BitLocker و Windows Update برای تجارت است.

این کامپیوتر ال این وان دارای درگاه های متعدد مناسب نیز می باشد، از جمله درگاه عقب و درگاه HDMI. همچنین 2 اتصال USB 3.1 برای هدفون و میکروفون و همچنین یک درگاه USB 2.0 Type-C وجود دارد.

  1.  رایانه شخصی HP Pavilion All-in-One

HP Pavilion All-in-One 24-xa0125st ترکیبی عالی از سبک و ماده است. این سخت افزار جامد را با طراحی زیبا و مدرن ترکیب می کند که با صفحه لمسی FHD IPS مورب 23.8 اینچی شروع می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر ال این وان

همچنین دارای یک پردازنده Intel Core i7-9700T و یک کارت گرافیک اختیاری NVIDIA® GeForce® MX230 است. HP Pavilion All-in-One 24-xa0125st همراه با نمایشگر FHD و بلندگوهای یکپارچه Bang & Olufsen می تواند به راحتی به عنوان یک سیستم سرگرمی خانگی عمل کند. به علاوه، قدرت کافی برای انجام برخی از بازی های مدرن را در تنظیمات گرافیکی متوسط ​​دارد.

این HP Pavilion AiO همراه با یک ماوس و صفحه کلید بی سیم HP با کنترل صدا است، که به این معنی است که واقعاً از جعبه خارج می شود و پخش می شود. HP Pavilion All-in-One 24-xa0125st با تمام این ویژگی ها و سخت افزار برتر خود یک کامپیوتر بسیار کاربردی برای انواع کاربران است. این انتخاب ما برای بهترین کامپیوتر ال این وان زیر 1200 دلار است.

  1. رایانه شخصی All-in-One HP EliteOne 800 G5 23.8 اینچی

HP EliteOne 800 G5 AiO یک ماشین کار مدرن است. این یک عمق فوق العاده نازک 7.1 اینچی با یک صفحه نمایش عریض WLED با نور پس زمینه WLED با صفحه نمایش FHD IPS مورب 23.8 اینچی را ترکیب می کند. این امر آن را به یک کامپیوتر ایده آل برای میز جلو یا مدیر تبدیل می کند، زیرا صفحه نمایش ظاهری زیبا دارد که به اقتدار فرمان می دهد.

HP EliteOne 800 G5 نیز یک دستگاه با عملکرد بالا است و دارای گزینه های ارتقا بیشماری است. شما می توانید شتاب حافظه Intel Optane، گرافیک گسسته، USB Type-C و یک درگاه ورودی و خروجی را انتخاب کنید که می تواند برای دستگاه های شما از جمله DisplayPort و HDMI پیکربندی شود.

این رایانه شخصی به عنوان یک ال این وان متمرکز بر تجارت، گزینه های امنیتی بسیاری را در اختیار دارد. از جمله این موارد می توان به HP Sure Start Gen5، کیت یکپارچه سازی قابلیت مدیریت HP، HP Sure Recover، فناوری محافظت از هویت Intel، HP Password Manager و HP Client Security Suite Gen 5 اشاره کرد.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد پروژکتورهای DLP

هنگامی که گزینه های امنیتی، سبک فرماندهی و معیارهای عملکرد آن را در نظر می گیرید، HP EliteOne 800 G5 یکی از جامع ترین رایانه های ال این وان در بازار است که از نظر قیمت مناسب است.

  1. رایانه شخصی HP All-in-One

HP All-in-One 22 که یک رایانه عالی ال این وان برای خانواده ها است، دارای انواع ویژگی هایی است که اکثر کاربران خانگی را راضی خواهد کرد. با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی HDD، فضای کافی برای همه عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود خواهید داشت. به علاوه، این پردازنده چهار هسته ای Pentium Silver Intel را به همراه دارد که برای همه چیز از ویرایش عکس گرفته تا ایجاد نمایش پرده ای بسیار مناسب است.

این HP AiO به عنوان یک دستگاه خانواده گرا همراه با نرم افزار ضد ویروس McAfee LiveSafe ارائه می شود. با این کار اطمینان حاصل می کنید که اعضای خانواده که از آن برای مرور وب استفاده می کنند از شر بدافزار محافظت می کنند.

همچنین دارای اشتراک 1 ساله Netflix است، که کل خانواده از آن لذت می برند. و برای کمک به شما در برقراری ارتباط با خانواده و خانواده بزرگ، این دستگاه دارای یک دوربین HP Privacy HD یکپارچه با میکروفون دیجیتال آرایه ای دوتایی است که به هر حال دارای سوئیچ حریم خصوصی است.

به طور کلی، HP All-in-One 22 دستگاهی عالی برای خانواده هایی است که برای مرور اینترنت در منزل و همچنین مشاهده و ویرایش رسانه های اصلی به کامپیوتر نیاز دارند. این دستگاه زیبا و بادوام به لطف قاب جمع و جور 21.3 x 0.64 16 16.52 اینچ می تواند در فضای کوچکتر نیز جای بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پوشش پشت Lenovo 

  1. مشتری t310 G2 All-in-One

اولین کامپیوتر باریک ال این وان از HP®، HP t310 G2 AiO یک ماشین کار عالی است که بهترین عناصر طراحی، عملکرد و امنیت را با هم ترکیب می کند.

به جای استفاده از ویندوز 10 به عنوان یک سیستم عامل، این AiO توسط Teradici، شرکتی استفاده می شود که از فناوری PC-over-IP (PCoIP) برای امکان اتصال و همکاری استفاده می کند. با تشکر از این فناوری، می توانید از طریق هر دستگاه PCoIP دیگری به رایانه دسترسی پیدا کنید، که شامل بسیاری از رایانه های دارای قابلیت Windows یا macOS، iPhone و iPad، رایانه لوحی Android و Chromebook است.

همچنین به این معنی است که این رایانه ال این وان با کلاینت های فضای مجازی VMware2 و Amazon3 سازگار است، که به شما امکان می دهد محل کار دسک تاپ را در دستگاه های مختلف تکرار کنید. این ویژگی در دفاتر کاری که نیاز به اتصال و همکاری زیادی دارند از جمله تیم های طراحی که در همان زیرساخت کار می کنند و نیاز به دسترسی همزمان دارند بسیار مهم است.

علاوه بر ویژگی های محل کار، HP t310 G2 با صفحه نمایش بدون حاشیه FHD IPS مورب 23.8 اینچی ارائه می شود تا مطمئن شوید همه پروژه های خود را از نزدیک می بینید. همچنین دارای طراحی بدون فن و کنترل های حرارتی داخلی است که این کامپیوتر را ساکت و بسیار کاربردی نگه می دارد. و اگر به یک صفحه نمایش اضافی نیاز دارید، یک DisplayPort با دسترسی آسان باعث می شود تنظیم یک مانیتور دوم نسیم داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)