نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رایانه شخصی همه کاره (AIO) چیست؟

رایانه های شخصی ال این وان (رایانه های AIO) رایانه های رومیزی ساده ای هستند که تمام اجزای رایانه رومیزی سنتی، به جز صفحه کلید و ماوس را در یک واحد واحد ادغام می کنند.

درک رایانه های ال این وان (AIO)

رایانه های رومیزی سنتی دارای یک مانیتور و یک جعبه رایانه جداگانه هستند که مادربرد، هارد دیسک و همه اجزای دیگر را در خود جای داده است. رایانه های شخصی AIO متفاوت هستند، همه اجزا را ذخیره می کنند، صفحه کلید و ماوس را در مانیتور ذخیره می کنند.

بسیاری از رایانه های شخصی AIO مانیتورهای صفحه لمسی، صفحه لمسی و درایوها و حافظه حالت جامد را دارند. آنها تمایل دارند که مشخصات کمتری نسبت به سایر رایانه های رومیزی داشته باشند، از شلوغی ها کاسته و با طراحی های زیبا ارائه می شوند.

قدمت رایانه های شخصی ال این وان در دهه 1980 است. iMac اپل که در سال 1998 معرفی شد، به عنوان اولین ال این وان محبوب شناخته شده است. سایر شرکت های مطرح فناوری مانند Dell، Lenovo، HP و Microsoft نیز کامپیوترهای ال این وان اولیه ساخته اند.

مزایای رایانه های شخصی ال این وان (AIO)

رایانه های شخصی AIO مزایای متعددی نسبت به رایانه های رومیزی سنتی دارند. جدا از صرفه جویی در فضای میز و کابل های کمتری، به لطف رابط های بزرگ و صفحه نمایش لمسی، کاربرپسند و قابل استفاده در نظر گرفته می شوند.

این نوع رایانه های شخصی همچنین به دلیل معمولاً عملکرد بیشتر یا بیشتر از لپ تاپ یا رایانه های دیگر مشهور هستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن

محدودیت های رایانه های شخصی ال این وان (AIO)

رایانه های شخصی ال این وان نیز عالی نیستند. از آنجا که آنها از اجزای طراحی شده برای رایانه های موبایل برای کوچک نگه داشتن اندازه خود استفاده می کنند، رایانه های شخصی ال این وان گران ترند و همیشه در سطح عملکرد دسک تاپ های استاندارد نیستند.

آنها همچنین بعضی اوقات برای رقابت در برابر شاید بزرگترین رقبای امروزی خود – کامپیوترهای لپ تاپ تلاش می کنند. به دلیل قابلیت حمل، لپ تاپ ها برای اکثر کاربران تجاری و مصرفی به استاندارد تبدیل شده اند. اگرچه امکان شارژ رایانه های شخصی ال این وان در اطراف وجود دارد، اما این کار با لپ تاپ بسیار ساده تر می شود.

یک نقص قابل توجه دیگر این است که کامپیوترهای ال این وان به دلیل کوچکی در ارتقا یا افزودن قطعات به سختی کار می کنند. اگر قطعه ای خراب شود، مصرف کنندگان باید کل رایانه ال این وان را جایگزین کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)