نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بهترین کامپیوترهای ال این وان سال 2021

ایا صفحه نمایش 15 اینچی لپ تاپ شما احساس تنگی می کند و شما بیشتر اوقات در یک مکان کار می کنید؟ مطمئناً، می توانید یک صفحه نمایش دوم به نوت بوک خود متصل کنید، یا یک برج دسک تاپ با مانیتور جداگانه انتخاب کنید، اما گزینه اصلی تر، میز کار ال این وان (AIO) است. با تقریباً همان پولی که برای یک لپ تاپ میان رده تا سطح بالا با صفحه نمایش 17 اینچی (یا به احتمال زیاد کمتر) می توانید هزینه کنید، می توانید یک کامپیوتر AIO با نمایشگر 23 اینچ یا بزرگ تهیه کنید.

ابتدا روی صفحه تمرکز کنید

اولین چیزی که باید مشاهده شود (بدون استفاده از جناس) این صفحه نمایش است – قطب اصلی هر ال این وان  است. اگرچه برخی از رایانه های شخصی ارزان قیمت ال این وان با پنل های کوچکتر از 23 اینچ ارائه می شوند، اما آنها برای فضاهای بسیار تنگ مانند آزمایشگاه های کلاس یا اتاق های خواب بهتر مناسب هستند.

(خیلی کوچکتر از آن بروید، و همچنین ممکن است فقط یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ خریداری کنید.) آنچه شما واقعاً می خواهید یک صفحه نمایش حداقل 23 اینچ بر روی مورب است – و اگر بتوانید آن را بزرگتر کنید، بهتر است. بزرگترین همه مواردی که تا به امروز دیده ایم دارای صفحه نمایش های 34 اینچی خمیده هستند.

صفحه نمایشگر 23 اینچ یا بزرگتر

با صفحه نمایش 23 اینچ یا بزرگتر، شما تقریباً رزولوشن بومی حداقل 1920 در 1080 پیکسل (با نام مستعار، فول اچ دی) را تضمین می کنید و صفحه های بزرگتر حتی بالاتر می روند. در بسیاری از موارد، این برای یک صفحه نمایش با شکل معمولی تا 4K – 3840 در 2160 پیکسل است، یا 3440 در 1440 پیکسل در یک صفحه نمایش فوق العاده گسترده.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض رم iMac Intel 27

وضوح بالا از این نوع به شما امکان می دهد چندین پنجره را در کنار هم مشاهده کنید، یا یک صفحه گسترده به عرض سه تا چهار صفحه را مشاهده کنید. در واقع، اگر چند وظیفه ای باشید، هرچه فضای صفحه نمایش بیشتر باشد، بهتر است.

روشنایی صفحه نمایشگر

اگرچه این مسئله برای کسانی که دید 20/10 دارند نگران کننده نیست، یک صفحه نمایش بزرگتر و وضوح تصویر بالاتر به شما امکان می دهد اندازه قلم را در اسناد Word یا صفحات گسترده اکسل خود افزایش دهید در حالی که همچنان اطلاعات زیادی را همزمان در صفحه دارید.

صفحات رومیزی معمولاً از صفحه نمایش لپ تاپ نیز روشن تر هستند. به دنبال فناوری سوئیچینگ درون هواپیما (IPS) برای بهترین کیفیت صفحه باشید. صفحات IPS ذاتاً در مشاهده خارج از محور بهتر هستند، این بدان معناست که برای دیدن رنگهای دقیق و تمام جزئیات تصاویر نیازی به نشستن کاملاً متمرکز نخواهید داشت.

لمسی بودن

صفحه لمسی یا صفحه لمسی نیست – این یک سوال از اولویت شخصی است. رابط Start کاشی کاری شده در ویندوز 10 با در نظر گرفتن پانل های لمسی طراحی شده است و تعامل با برنامه های مختلف شما را مانند همیشه آسان می کند.

اگرچه این موارد می توانند برای خانواده ها سرگرم کننده و کاربردی باشند، اما یک صفحه لمسی برای همه 100٪ لازم نیست، به خصوص اگر قصد دارید مانند رایانه های سنتی از ال این وان استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر به یک iMac ال این وان اپل نگاه می کنید، تصمیم برای شما گرفته می شود: macOS از صفحه های لمسی استفاده نمی کند و هیچ Mac آنها را ارائه نمی دهد.

این مطلب را از دست ندهید   گیرنده مادون قرمز all in one iMac 27

ماوس

پیمایش با ماوس یا صفحه لمسی همچنان سریعتر یا سریعتر از صفحه لمسی خواهد بود، زیرا با ال این وان شما باید با یک دست از صفحه کلید یا ماوس، خود را به صفحه نمایش برسانید.

انتخاب متن برای کپی و چسباندن نیز با ماوس آسان تر است. اگر فرم ها را بصورت آنلاین پر کنید و در جعبه های ورود متن، منوهای کشویی و جعبه های علامت گذاری قرار بگیرید، می توانید با استفاده از صفحه کلید و ماوس، اطلاعات را با سرعت بیشتری وارد کنید.

اگر می خواهید حداقل 50 درصد از زمان از صفحه لمسی استفاده کنید، به دنبال سیستم هایی با صفحه نمایش باشید که بتوانند به حالت افقی یا تقریباً افقی قرار بگیرند. با این کار می توانید مانند یک تبلت بزرگ از سیستم استفاده کنید، بنابراین برای استفاده از صفحه لمسی نیازی نیست که دائما بازو را بیرون بگیرید.

به استفاده از دستگاه خودپرداز فکر کنید: صفحه عمودی برای انجام معامله 90 ثانیه ای مناسب است، اما بعد از 10 دقیقه یا بیشتر خسته کننده می شود. این به ارگونومی ساده می رسد.

وجود پایه کاربردی

صحبت از جهت گیری عمودی، ال این وان گاه به گاه با یک پایه ارائه می شود که به شما امکان می دهد صفحه را به صورت عمودی چرخانید. حالت عمودی به شما امکان می دهد محتوایی مانند صفحات وب و تصاویر با شکل مناسب و بدون فضای تلف شده در کناره های صفحه را مشاهده کنید.

این یک مزیت برای توسعه دهندگان وب و همچنین هنرمندان طراحی است که هنوز روی انتشارات چاپی کار می کنند. اگر حالت عمودی مورد علاقه شماست، اطمینان حاصل کنید که ویژگی های سیستم قابلیت چرخش خودکار را دارند. بدون آن، باید هر زمان که صفحه را محوری می کنید تنظیمات صفحه را تغییر دهید. چرخش عمودی در مانیتورهای دسک تاپ مستقل بسیار بیشتر از ال این وان است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر ال این وان
0/5 (0 نقد و بررسی)