نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معایب ال این وان

ال این وان کامپیوتر به طور خلاصه رایانه های AIO مناسب ترین سیستم برای هر نوع محل کار هستند. آنها در کار خود بسیار کارآمد هستند. آنها طراحی باریک و جمع و جوری دارند. بهترین رایانه های رومیزی را بررسی کنید. تقریباً تمام دستگاه های AIO با مانیتور بزرگ با وضوح بالا ارائه می شوند. مولفه اصلی یک دستگاه AIO مانیتور آن است زیرا تمام وسایل جانبی موجود در قسمت کابینت رایانه رومیزی در مانیتور سیستم AIO فشرده می شوند. بنابراین مانیتور، ماوس و صفحه کلید سه جز hardware اصلی سخت افزاری قابل مشاهده هستند که در یک سیستم AIO وجود دارند.

  1.  قیمت خرید

در مقایسه با دسکتاپ سنتی، سیستم ال این وان گران است. با سرمایه گذاری به همان میزان می توان دسک تاپ را با پیکربندی بالاتر پیکربندی کرد.

  1. ترمیم مشکلات

روند تعمیر AIO به دلیل طراحی کم حجم و باریک بسیار دشوار است. هر زمان که شخص نیاز به تعمیر همه چیز در یک کامپیوتر دارد، به یک متخصص نیاز دارد. AIO ها به روزتر می شوند. روند ترمیم آنها هزینه بر و پیچیده تر می شود.

  1. در دسترس نبودن قطعات

وقتی کسی بخواهد بخشی از آسیب دیده خود را در یک رایانه به روز کند یا جایگزین کند، در جستجوی م perfectلفه کامل با مشکل روبرو می شود. قطعات موجود در یک دسکتاپ به راحتی در بازار یا فروشگاه های آنلاین در دسترس نیست و قطعات با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند.

  1. برای بازی خیلی خوب نیست

دستگاه AIO برای اجرای بازیها مناسب نیست، زیرا برای اجرای بازیهای پیشرفته رایانه به فضای ذخیره سازی و حافظه RAM بسیار زیاد و فرکانس پردازش زیادی نیاز دارد که ال این وان کامپیوتر قادر به تأمین آن نیست. اما می توان در آن بازی پایه یا متوسط ​​انجام داد.

  1.  طول عمر

طول عمر یکی از مهمترین مشکلات ال این وان رایانه است. از آنجا که روند درجه بندی یک کامپیوتر در همه پیچیده است و محدود به یک منطقه خاص است، AIO نمی تواند بیش از 3 تا 5 سال استفاده شود. نمی توان کل پیکربندی همه را در یک دستگاه که می توانیم در یک دسک تاپ انجام دهیم تغییر دهد. بنابراین طول عمر ال این وان کامپیوتر کمتر از دسک تاپ های سنتی است.

  1. مشخصات

وقتی شخص تصمیم می گیرد با یک ال این وان کامپیوتر کار کند، باید با مشخصات سازش کند. او با سرمایه گذاری به همان میزان نمی تواند به همان اندازه که می تواند در یک دسک تاپ بدست آورد، مشخصات آن را بدست آورد.

  1. حمل اسان

هنگام خرید رایانه AIO فرد باید با انتخاب خود سازش کند. او نمی تواند پیکربندی سیستم را جداگانه انتخاب کند. این بدان معناست که کاربران نمی توانند ظرفیت هارد دیسک، RAM یا پردازنده را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. این شرکت ها برخی محصولات جمع و جور آماده با برخی از پیکربندی ها را تولید کرده اند. او باید AIO را از بین آنها انتخاب کند. ما نمی توانیم آنها را پیکربندی یا مونتاژ کنیم.

  1. درجه بندی بالا

امکانات درجه بندی یک در یک کامپیوتر بسیار محدود است. فقط می توان ظرفیت RAM را تغییر داد یا می تواند جایگزین هارد دیسک شود. مشخصات دیگر سیستم به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

  1. تعداد پورت ها

تعداد پورتهای ارائه شده توسط ال این وان رایانه کمتر از دسک تاپ های سنتی است. دستگاه های AIO با طراحی بسیار جمع و جور مکان های بسیار کوچکی برای درگاه ها دارند. بنابراین آنها نمی توانند به همان میزانی که میز کار می تواند پورت ارائه دهند.

  1.  یو پی اس

محصولی بسیار جمع و جور و منحصر به فرد، شوک خاص یا قطع برق خاص، می تواند آسیب جدی به ال این وان رایانه وارد کند. بنابراین برای جلوگیری از چنین خطراتی همیشه باید AIO را با یو پی اس متصل کرد تا از خاموش شدن خاصی جلوگیری کند.

این مطلب را از دست ندهید   منبع تغذیه iMac Intel 27  
0/5 (0 نقد و بررسی)