نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای ال این وان

همه موارد استفاده در یک رایانه افزایش یافته و در میان بسیاری از مردم محبوب است. جوانب مثبت و منفی همه را در یک رایانه شخصی بررسی کنید که خریدار باید قبل از خرید آنها را بداند. این نوع رایانه نسبت به دسک تاپ سنتی فضای کمتری را مصرف می کند و آنها برای عملکرد فشرده سازی آن از نظر اندازه جمع و جور سازشی ندارند. در این مقاله ، برخی از حقایق را در مورد رایانه های AIO قرار داده ایم.

  1.  اندازه جمع و جور

طراحی رایانه های AIO بسیار باریک است و به دلیل اندازه جمع و جور می توان آن را در یک مکان تجاری بسیار ناشیانه قرار داد. با پیشرفت علم و فناوری ، اندازه مانیتور کامپیوتر AIO به طور مداوم در حال کاهش است. اگرچه مانیتور AIO دارای عناصر بیشتری نسبت به مانیتور معمولی دسک تاپ سنتی است ، اما به سختی تفاوتی در اندازه بین آنها وجود دارد.

  1.  مانیتور عالی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم مانیتور AIO نقش اصلی را بازی می کند و مهمترین م componentلفه رایانه AIO است. با سرمایه گذاری به همان میزان پول می توان نمایشگری بزرگتر در یک کامپیوتر همه در یک دسکتاپ سنتی با همان پیکربندی بدست آورد. بیشتر از همه در یک رایانه با نمایشگرهایی با وضوح بالا ارائه می شوند. مانیتور همه در یک رایانه ظرفیت بیشتری دارد و آنها از یک مانیتور رومیزی یا لپ تاپ قدرتمندترند.

  1.  دسترسی آسان به صفحه لمسی

بیشتر سیستم های AIO از امکانات صفحه لمسی بهره می برند. این ویژگی برای کاربران در زمینه های مختلف کاری واقعاً مفید است و قیمت AIO با صفحه لمسی در مقایسه با بقیه خیلی زیاد نیست.

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی

همه در یک رایانه کم مصرف ترین رایانه موجود در بازار است. این به این دلیل است که برای اجرای یک سیستم همه در یک رایانه فقط باید برق مانیتور را تأمین کرده و رایانه روشن شود. برخلاف رایانه های رومیزی ، در AIO به چندین منبع تغذیه نیازی نیست.

  1.  دوربین وب

در یک کامپیوتر همه در یک کاربر می توان به راحتی یک دوربین وب پیدا کرد ، که در این دوره از تماس های اینترنتی و ویدیویی بسیار مفید است. اما در یک رایانه رومیزی ، شخص باید یک دوربین وب را از خارج متصل کند که باید یک پنی اضافی برای آن هزینه کند.

  1.  اتصال بی سیم

اتصال بی سیم نیز یکی از ویژگی های امیدوارکننده همه در یک رایانه است. مانند رایانه های شخصی لپ تاپ ، اکثر رایانه های شخصی AIO دارای قابلیت اتصال Wi-Fi داخلی و ویژگی بلوتوث هستند.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی  HP ENVY All-in-One - 32-a0035

این ویژگی ها تقریباً در همه رایانه های رومیزی وجود ندارد. با استفاده از این ویژگی می توان صفحه کلید یا ماوس بی سیم را به محصول متصل کرد. بنابراین هیچ کابل USB قابل رویتی در رایانه وجود نخواهد داشت که محصول را جذاب و منحصر به فرد کند.

  1. بلندگوی داخلی

رایانه های همه در یک دارای بلندگوهای داخلی هستند. همانطور که قبلا گفته شد ، تمام اجزای AIO در مانیتور فشرده می شوند.

بنابراین اسپیکر نیز در مانیتور دستگاه تعبیه شده است. بلندگوها به اندازه سینمای خانگی یا نوار صدا بلند نیستند. اما با استفاده از محصولی در آن زمان ، به راحتی برای کاربر قابل شنیدن هستند.

  1. تنظیم کننده تلویزیون

برخی از دستگاه های پیشرفته همه در یک دستگاه دارای تنظیم کننده تلویزیون هستند. با استفاده از این ویژگی می توان از کامپیوتر AIO به عنوان تلویزیون یا کامپیوتر استفاده کرد. اما لازم به یادآوری است که همه در یک رایانه با امکانات تنظیم کننده تلویزیون گرانتر از سایر AIO ها است.

  1. کابل کمتر

یک کامپیوتر همه در یک محصول کاملا جمع و جور است. این دستگاه تمام اجزای موجود در مانیتور خود را دارد که برای کارکرد به آن نیاز دارد.

از طرف دیگر با استفاده از اتصال بی سیم می توان ماوس بی سیم ، صفحه کلید ، چاپگر ، اسکنر و غیره را با AIO متصل کرد. بنابراین ، برای اجرای همه در یک دسکتاپ به کابل کمتری نسبت به دسکتاپ سنتی نیاز است.

  1. جابجایی آسان

کامپیوترهای AIO با اندازه بسیار جمع و جور و لوازم جانبی خارجی کمتر ، وزن کمی دارند. بنابراین یک دستگاه همه در یک دستگاه به راحتی می تواند از یک اتاق به اتاق دیگر یا یک مکان به مکان دیگری منتقل شود. اما به اندازه یک کامپیوتر لپ تاپ تحرک ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   4 دلیل رایج برای خرابی کامپیوتر all in one
0/5 (0 نقد و بررسی)