نمایندگی آل این وان

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه بهترین کامپیوتر ال این وان را برای خود انتخاب کنیم

هنگام خرید دسک تاپ جدید مانند یکی از بهترین رایانه های ال این وان که در بالا ذکر شده است، به شما کمک می کند تا ایده روشنی از کاربردهای مورد نظر شما برای سیستم جدید داشته باشید. اگر به دنبال یک ماشین اساسی برای وبگردی هستید، سیستم های بودجه زیادی وجود دارد که متناسب با این مصوبه هستند، اما استفاده های بیشتر مانند ویرایش عکس و فیلم یا حتی ایجاد محتوای هنری جدید، به سیستم قدرتمندتری نیاز دارد.

ویژگی های پردازنده ای

برای اکثر کاربران، ما توصیه می کنیم به دنبال چیزی با پردازنده Core i5 یا بهتر، حداقل با 8 گیگابایت حافظه باشید، اما کاربران با تقاضای بیشتر می خواهند چیزی قدرتمندتر مانند Intel Core i7 را انتخاب کنند و رم بیشتر به سریع تر تبدیل می شود، عملیات نرمتر اگر می خواهید هر نوع بازی یا کارهای رسانه ای را انجام دهید، ممکن است کارت گرافیک گسسته نیز بخواهید.

فضای ذخیره سازی

ذخیره سازی نیز مورد توجه عمده است. در حالی که بسیاری از سیستم های موجود در لیست ما فضای ذخیره سازی 1 ترابایت یا بیشتر دارند، متوجه می شویم که بهترین گزینه سیستم درایو دوگانه است که یک هارد دیسک بزرگتر برای ذخیره سازی پرونده و یک SSD سریعتر برای ذخیره سیستم عامل و برنامه ها ارائه می دهد.

قابلیت لمسی

قابلیت لمسی در بسیاری از رایانه های ال این وان رایج است، اما در iMac اپل اینگونه نیست. اگر می خواهید از لمس یا قلم پشتیبانی کنید، قطعاً می خواهید یک دستگاه ویندوز تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای داخلی All in one

امکانات صفحه نمایشگر

و صفحه نمایش را فراموش نکنید. صفحه نمایش های بزرگتر عالی هستند، اما ممکن است با تمرکز بر روی وضوح تصویر، صفحه نمایش 4K رایج تر شود و برخی از مدل های پیشرفته و پیشرفته حتی گزینه های با وضوح بالاتر نیز بهتر باشند.

رایانه های ال این وان محدوده از قیمت های مقرون به صرفه تا حق بیمه اجرا می شوند. سیستم های بودجه پسند را می توان با کمتر از 1000 دلار یافت، اما معمولاً به نمایشگرهای با وضوح کامل HD و پردازنده های کم مصرف Celeron و Pentium محدود می شوند. بهترین میز کار ال این وان دستگاه می تواند 2000 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد و از نمایشگرهای 4K، جدیدترین پردازنده های Intel Core i7 و کارت های گرافیک مجزا از Nvidia و AMD برخوردار باشد.

از آنجا که این واحدها همیشه به برق متصل هستند، ممکن است بخواهید در یک محافظ ولتاژ خوب سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که همه چیز در یک فرم خوب است.

0/5 (0 نقد و بررسی)